Gerdab.IR | گرداب

نحوه معرفی دفاتر شرکت‌های هرمی

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۹

از سوی نهادهای مسئول، سامانه های پیامکی، تلفنی و ایمیلی برای اطلاع رسانی و همچنین مشارکت مردمی در راستای انهدام کامل همه دفاتر شرکت‌های هرمی، ایجاد شده است.

به دنبال درخواست های پی در پی مردم برای ایجاد سامانه ای به منظور معرفی دفاتر فعال شرکت های هرمی، سامانه های گوناگونی برای مشارکت مردمی در راستای مبارزه با شرکت های هرمی ایجاد شده است.

به گزارش گرداب به نقل از تابناک، از سوی نهادهای مسئول، سامانه های پیامکی، تلفنی و ایمیلی برای اطلاع رسانی و همچنین مشارکت مردمی در راستای انهدام کامل همه دفاتر شرکت های هرمی، ایجاد شده است.

بنا بر این گزارش، مسئولان و نهادهای ذی‌ربط، با شماره پیامک 30006048 و شماره تلفن 88501424 و همچنین آدرس الکترونیکی neshani.herami@gmail.com پاسخگوی مردم و شهروندان برای دریافت نشانی دفاتر شرکت های هرمی هستند تا پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، با عوامل این شرکت ها و دفاتر برخوردهای قانونی انجام شود.

از سوی دیگر، به گفته معاون دادستان تهران، که چندی پیش در رسانه ها منتشر شده بود، اگر مالکان منازل، نشانی دفاتر هرمی را به مسئولان ذی‌ربط اعلام کنند، تحت پیگرد قانونی قرار نمی گیرند و منازل و اماکن آنان نیز پلمب نخواهند شد.

پس از چندین ضربه مهلکی که به دفاتر هرمی وارد شد، همچنان برخی به دنبال کلاهبرداری از مردم و تاراج اموال و دارایی های آنان هستند؛ بنابراین، مردم می توانند از راه سامانه های نام‌برده، با اعلام نشانی دفاتر شرکت های هرمی، مسئولان و نهادی ذی‌ربط را در این کار یاری رسانند تا خانواده های کمتری از هم پاشیده شده و جامعه نیز با مشکل روبه رو نشود.