Gerdab.IR | گرداب

خودفروشی اپوزيسيون نردبان ترقی در بی‌بی‌سی

تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۰

شبكه تلويزيون فارسي بي‌ بي سي بعد از آغاز كار و جلب توجه بسياري از مخاطبان فارسي زبان دچار حاشيه هاي غيراخلاقي و افسردگي هاي شديد در ميان برخي كاركنان خود شده است.

به گزارش گرداب به نقل از البرز، شماري از خبرنگاران این شبكه كه جزء تيم روزنامه‌نگاران روزنامه هاي زنجيره اي و عمدتا اصلاح طلب بودند پس از گذراندن دوره هاي خبرنگاري تلويزيون راهي لندن شدند، اما اكنون به خاطر درگيري هاي متعدد اخلاقي، خانوادگي و... برخي از آنها تهديد به اخراج شده اند.

اين گزارش مي افزايد: دو نفر از خبرنگاران اين شبكه زماني كه ايران را ترك مي كردند پيمان زن و شوهري داشتند كه بعد از رسيدن به محيط مسموم كار در شبكه، هر دو نتوانسته اند ارتباطات طرف مقابل را تحمل كنند و از يكديگر جدا شده اند.

همچنين يكي ديگر از خبرنگاران اين شبكه در صفحه فيس بوك خود خطاب به دوستانش در ايران نوشته كه در آستانه افسردگي شديد است، احساس پوچي کرده و هيچ چيز او را راضي نمي كند.

البرز نيوز سال گذشته ايميلي با نام يكي از كاركنان بي بي سي دريافت كرد كه در آن صراحتا گفته شده بود شرط پيشرفت در اين شبكه برقراري ارتباطات افسارگسيخته با مديران ارشد بخش است؛ در غير اين صورت امكان رشد به اصطلاح حرفه اي در محيط كار فراهم نخواهد شد. او حتي تصريح كرده بود مديران ارشد بي بي سي كاركنان بخش فارسي را مانند برده هاي... مي بينند.