Gerdab.IR | گرداب

ترس رژیم صهیونیستی و آمریکا از توان سایبری ایران

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۰

به‌دنبال هک شدن بزگترین کارخانه هواپیما سازی آمریکا، تل آویو و واشنگتن هراسان از این رویداد ترس خود را از ارتش سایبری ایران اعلام داشتند.

به گزارش گرداب، سایت رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این زمینه نوشت: یکی از بزرگترین کمپانی های هواپیماسازی جهان که مورد حمله هکرها قرار گرفته اعلام داشته است که برخی عملیات تولیدی آن آسیب دیده است.

کمپانی "لاکهید مارتین" سازنده معروف ترین هواپیماهای جنگی و از جمله هواپیمای شکاری بمب افکن رادار گریز به نام اف – 35 است که اسرائیل نیز قصد خرید ده ها فروند از آن را دارد. این هواپیما مدرن ترین جنگنده جهان توصیف شده، ولی اخیرا گزارش رسید که ساخت و تکمیل آن با برخی "مشکلات فنی" روبرو شده است. پنتاگون نیز محرمانه اعلام داشت که به شبکه های کامپیوتری این شرکت معظم آسیب وارد شده است.

سایت مذکور در ادامه نوشت: کمپانی لاکهید مارتین می گوید کامپیوترهای عمده آن از چند نقطه جهان و به طور هم زمان هک شده و اکنون مسئولان شرکت می کوشند مقررات تازه ای برای ورود افراد مجاز به شبکه کامپیوتری آن کمپانی تعیین کنند و فهرست آنان مورد بازنگری قرار گیرد.

سایت رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سپس با اشاره مستقیم از ارتش سایبری ایران و ابهت آن نوشت: کارشناسان می گویند که ایران به دریافت تکنولوژی پرنده های رادار گریز توجه بسیار نشان می دهد و این امر در اظهارات اخیر مقامات نظامی و فرماندهان سپاه پاسداران نیز مورد تاکید قرار گرفته و ظاهرا پیشرفت هایی نیز برای رسیدن به این فن آوری به دست آورده اند.

در ادامه این گزارش آمده است: کارشناسان همچنین یادآوری می کنند که ایران در سال های اخیر یک "ارتش سایبری" برپا کرده که بسیار موفق عمل کرده است.

سایت رسمی وزرات خارجه رژیم صهیونیستی در خاتمه فاش کرد که به‌واسطه این عملیات صورت گرفته به‌شدت پروژه ساخت هواپیماهای رادار گرزیز به‌هم ریخته است و آن چه رخنه یابی به کامپیوترهای کارخانجات لاکهید مارتین را وخیم تر می کند، این واقعیت است که این شرکت، علاوه بر هواپیماهای جنگی، تولیدکننده پیشرفته ترین نوع موشک، ناوچه و دیگر جنگ افزارهای مهم دیگر نیز هست.

منبع: باشگاه خبرنگاران