Gerdab.IR | گرداب

تقدیر 200 نماینده مجلس از سپاه

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۸۸

حدود 200 نماینده مجلس با انتشار نامه‌ای از انهدام و دستگیری شبکه جاسوسی در فضای سایبری که از سوی تیم سایبری سپاه پاسداران صورت گرفت، تقدیر کردند.

به گزارش گرداب به نقل از شبکه ایران، حدود 200 نماینده مجلس با انتشار نامه‌ای از انهدام و دستگیری شبکه جاسوسی در فضای سایبری که از سوی تیم سایبری سپاه پاسداران صورت گرفت، تقدیر کردند.

در این نامه که شب گذشته از سوی غفوری فرد، عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد، آمده است: خبر مسرت‌بخش دستگیری و انهدام یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین باندها و شبکه‌های جاسوسی سازمان سیا در ایران که در فضای اطلاعات مجازی فعالیت می‌کردند، بار دیگر از افشای توطئه بزرگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.

حدود 30 نفر از عوامل جاسوسی آمریکا که در رده‌های گوناگون شبکه‌های سایبری کشور فعالیت می‌کردند، از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی دستگیر شدند که اقاریر اولیه آنان حاکی از عمق توطئه دشمنی با استفاده از عوامل خیانت‌کار داخلی برای ضربه زدن به مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

شبکه منهدم شده با طرح ایران پراکسی اقدام به تخریب بانک‌های اطلاعاتی، نفوذ و خرابکاری در سایت‌های اینترنتی کشور و ایجاد بستر امن برای ایجاد ارتباط با رسانه‌های گسترده غرب برای کاربران داخلی و ایجاد آشوب و شایعه پراکنی بعد از انتخابات در ایران اقدام می کردند.

ما نمایندگان و خادمان مردم در خانه ملت، ضمن ارج نهادن به اقدامات پیچیده امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته، مراتب تقدیر و تشکر و اعلام حمایت و پشتیبانی خود را از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افشای توطئه دشمنان انقلاب و صیانت از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی اعلام می‌داریم.


چند روز پیش سپاه پاسداران موفق شده بود 30 نفر از کسانی که در فضای سایبر علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کردند را دستگیر کند و توانست اطلاعات زیادی از ارتباط آنان با ضدانقلاب به دست آورد.