Gerdab.IR | گرداب

شيب تند تبليغات و آموزش جادوگری!

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

جادو، زاده تفکر غربي است. از آنجا که در اعتقادات ماترياليستي غربي ها، مفاهيمي چون روح و فطرت جايي ندارد، سعي مي کنند با تحريف در موضوعات ماورايي آنها را زشت نمايي کنند.

به گزارش گرداب، چندي است برخي سايت ها و وبلاگ هاي اينترنتي و همچنين شبکه هاي ماهواره اي فارسي زبان اقدام به پخش و فروش برنامه آموزش رازهاي جادوگري کرده‌اند و تبليغات اين برنامه ها نيز به صورت مداوم از طريق پست‌هاي الکترونيکي (ايميل) براي کاربران اينترنتي ارسال و يا از سوی شبکه هاي فارسي زباني مانند "من و تو" به تصوير کشيده مي شود.

کافي است سري به صندوق پيام هاي پست الکترونيکي خود بزنيم تا با پيام هاي تبليغاتي آموزش جادو مواجه شويم. پيام ها را که باز مي کنيم، آدرس سايت ها و وبلاگ هايي را مشاهده مي کنيم که در حال وسوسه ما هستند تا پس از ورود به اين فضاهاي اينترنتي، اقدام به خريد سي دي ها و دي وي دي هاي آموزش جادوگري کنيم.

هم مدرس خارجی، هم مدرس ايرانی
جالب اينجاست علاوه بر آن که در اين سي دي ها و دي وي دي ها، آموزش جادوگري از سوی جادوگران غربي صورت مي‌گيرد، برخي افراد ايراني هم به عنوان آموزش دهنده به چشم مي خورند. در تبليغاتي که براي آموزش دهندگان ايراني جادو، در اينترنت وجود دارد، سايت تبليغ کننده بر اين نکته تاکيد دارد که تمامي اين ترفندها از سوی افراد حرفه اي آموزش داده مي شود اما آموزش دهنده به دليل ترس از به خطر افتادن حرفه و جان خود نقاب بر صورت دارد!

در متن اين تبليغات اينترنتي همچنين آمده است که "هميشه اين سوال مطرح بوده که چگونه ممکن است يک انسان نصف شود، يک فيل غيب شود، تيري از بدن انسان رد شود يا از يک تانک آب قفل شده فرار کرد؟ ما اين شگردها را به شما آموزش مي دهيم."

در ادامه اين آگهي و پس از تعريف و تمجيد فراوان از آن، قيمت اين مجموعه هاي آموزشي بي نظير (!) را که در 5 دي وي دي عرضه مي شود 9300 تومان قيد شده است. از ديگر تبليغات فيلم هاي جادوگري در اينترنت، مجموعه اي از کارهاي شعبده بازان قرن بيستم در قالب فيلمي 20 ساعته از "کريس آنجل"، "ديويد کاپرفيلد" و "ديويد بلن" است که در قالب دي وي دي ارائه شده است.

خوردن سوزن و ورود به آتش
در توضيح کارهاي اين جادوگران در تبليغات اينترنتي، ترفندهاي مختلف آنها نيز نام برده شده است؛ مانند: جدا کردن روح از بدن انسان، پرواز کريس آنجل در آسمان، راه رفتن روي آب، خوردن سوزن ها و سپس بيرون آوردن آنها از شكم، ورود به آتش و مواردي از اين دست.

علاوه بر اين زندگي نامه جادوگران به همراه نمايش هاي معروفشان نيز به تفکيک معرفي شده است و با به کار بردن عناويني جالب سعي در جذب بيشتر مخاطبان دارد.

ترويج جادو در شبکه هاي ماهواره اي فارسي
ترويج مفاهيم جادوي بر گرفته از آموزه هاي دين يهود، که مدت ها است از طريق رسانه هاي وابسته به قدرت هاي جهاني مانند فيلم هاي هاليوودي و بازي هاي کامپيوتري در حال ترويج در سطح جهان است و از طريق تبليغات ماهواره اي و اينترنتي و اسفناک‌تر از همه، از طريق کلاس هاي آموزش جادوگري در تهران و برخي شهرهاي ديگر در حال ترويج جادو در جامعه اسلامي ايران ست.

"جادو" زاده تفکر ماترياليستي غرب
"محسن نصري"، جامعه شناس و استاد دانشگاه در گفتگویی دراين‌باره مي‌گويد: «جادو، زاده تفکر غربي است. از آنجا که در اعتقادات ماترياليستي غربي ها، مفاهيمي چون روح و فطرت جايي ندارد، سعي مي کنند با تحريف در موضوعات ماورايي آنها را زشت نمايي کنند.»

محور عرفان صهيونيستي
فيلم هاي آموزش فنون جادوگري و شعبده‌بازي در حالي در اينترنت و شبکه هاي ماهواره اي يافت مي شود که مخاطبان آنها غالبا از اهداف پشت پرده توليد چنين برنامه هايي بي اطلاع هستند. با ايجاد رسانه و گسترش آن در سطوح بين المللي، ابزار جديدي براي دولت هاي سرمايه داري ايجاد شد تا از اين طريق تسلط فرهنگي خود را که بسيار آسانتر و کم هزينه تر از تسلط نظامي بود، گسترش دهند. در اين ميان باورهاي اعتقادي جوامع بود که هدف پيکان کشورهاي توسعه يافته قرار مي گرفت و از آنجا که يهوديان سردمداران سرمايه داري در جهان هستند، براي ترويج اعتقادات خود، عرفان صهيونيستي را با مولفه ها جادوگري و شيطان پرستي را در رسانه ها گسترش دادند. ورود صهيونیست ها به عرصه فيلم، به دهه هاي قبل باز مي گردد. فيلم جن گير که يکي از پرفروش ترين فيلم هاي تاريخ سينما نيز نام گرفت، براساس آموزه هاي دين يهود درباره شيطان، جادوگري و جن گيري توليد شد.

جادو، موضوع پرفروش ترين فيلم هاي هاليوود
رواج مفهوم جادو و شيطان پرستي بر پايه باورهاي دين يهود ادامه پيدا کرد تا جايي که امروز موضوع پرفروش ترين فيلم هاي هاليوودي از چندگانه هري پاتر گرفته تا کنستانتين بر اساس اين مفاهيم شکل گرفته است. به عنوان مثال در فيلم هري پاتر عده اي کودک و نوجوان در مدرسه آموزش جادوگري تحصيل مي کردند و در آنجا دخل و تصرف در امور دنيا و دست يابي به نيروهاي شيطاني را که از مولفه هاي دين يهود است، مي آموختند.

پشت پرده ترويج جادوگري
به باور نصري، اعتقادات غيرمادي و ماورايي در مکاتب ماترياليستي غربي ها قابل توجيه نيست و آنها از طريق جادوگرايي و رواج مفاهيم آن سعي دارند بحث هاي عرفان اسلامي و توانايي انسان فارغ از ماده را زير سئوال ببرند. از سوي ديگر به باور وي، انسان همواره يک حس کنجکاوي نسبت به مسائل ماورايي و غيرمادي دارد و تمايل به دستيابي به توانمندي هايي که سايرين از داشتن آن بي بهره هستند در نهاد او وجود دارد. رسانه هاي جهاني نيز که ابزار دست قدرت هاي يهود هستند، با سرمايه گذاري هاي کلان در زمينه ترويج مفاهيم جادو، سعي در سست کردن باورهاي خدا محورانه و توحيدي در ميان مردم دارند.

منبع: جوان