Gerdab.IR | گرداب

فرمان درویش ساختگی و عارف کذاب از اوین به جامعه جهانی!

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

یکی از روحانی نمایان مدعی ارتباط با امام زمان خطاب به جامعه جهانی و وکلای بین المللی عنوان کرد: «هرچه سریعتر وکالت من را بر عهده بگیرند.»

به گزارش گرداب به نقل از جهان، "سید محمدحسین کاظمینی بروجردی"، یکی از روحانی نمایان مدعی ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در نامه ای که به سازمان‌های حقوق بشری وکلای بین المللی نوشته، آورده است: اینجانب بار ديگر از جامعه جهاني و تمامي وكلاي بين المللي مدافع حقوق بشر، درخواست مي كنم كه هرچه سريعتر وكالت بنده و ديگر زندانيان عقيدتي سياسي در ايران را برعهده گيرید.

کاظمینی بروجرودی همچنین با ادعای اینکه از حقوق قانوني محروم است به مخاطبان نامه‌اش گفته است: از طريق نهادهاي عالي قضائي و مجامع بين المللي به وي‍ژه سازمان ملل متحد، شكوائيه هاي ما را رسما پيگيري کنید.

وی نامه خود را این گونه آغاز کرده است: وكلاي بين المللي مدافع حقوق بشر؛ سلام اين زنداني خواهان جدایي دين از حكومت را از شکنجه گاه اوین بپذيريد. همانطور که استحضار دارید زندانيان عقيدتي سياسي در ايران به دلايلي از قبيل اعتراض به نقض گسترده حقوق بشر و دفاع از صلح، ‌آزادي و دموكراسي، بازداشت می شوند.

او که پیش از این نامه های دیگری علیه جمهوری اسلامی به اتحادیه اروپا و پاپ نوشته، مدعی شده است که زندانیان عقیدتی بی پناه به دليل پايداري بر اعتقادات به حق و صلح طلبانه شان، به هيچ عنوان مصونيت جاني ندارند.

سید محمدحسین کاظمینی بروجردی، از روحانی نمایان مدعی ارتباط با امام زمان است که در ده سال گذشته برنامه های تحریفی و خرافاتی زیادی را در یکی از مناطق جنوبی و سنتی تهران دنبال کرده و با طرح برخی مطالب عوام فریب، موفق به گردآوری عده ای هوادار نیز شده بود.

او در میان گروهک های مخالفت ایران هم طرفدارانی دارد و با عنوان "آیت الله" شناخته می شود. به عنوان نمونه، سال گذشته گروهک منافقین به منظور تئوریزه کردن شعار مخالفت با نظام ولایی اقدام به انتشار و توزیع گسترده کتابی از کاظمینی بروجردی کرد با محتوای موضوعاتی "رد حقانیت ولایت فقیه"، "عصاره ماهیت حکومت فقها و ولایت فقیه"، "منشأ نظریه سیاست ما عین دیانت ماست"، "ناکامی مرجعیت اصیل غیرسیاسی در جلوگیری از تشکیل حکومت فقها" کرد.

این در حالی است که با توجه به امتحانات صورت گرفته از وي در دادسراي ويژه روحانيت و اعتراف خودش، سطح سواد حوزوي وي بسيار پايين و در حد ابتدايي است.

کاظمینی بروجردی که از تشابه اسم اش با مرحوم "آيت الله العظمي بروجردی" سوء استفاده می کرد، پیش از بازداشت به طور مرتب با راديوهاي بيگانه و شبكه‌هاي ماهواره‌اي ضد انقلاب علیه کشور مصاحبه و سخن پراكني می كرد.

وی سرانجام در مهر سال ۱۳۸۵ بازداشت و با حکم دادگاه ویژه روحانیت به اتهام ادعای دروغین در خصوص ارتباط با امام زمان، اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بازداشت و به زندان منتقل شد.