Gerdab.IR | گرداب

دوستی خیابانی دردسر ساز شد

تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۰

وقتي دختر جوان به اصرار متهم، با روشن كردن بلوتوث قصد دريافت آهنگ را داشت تصاوير خصوصي اش به سرقت رفت.

به گزارش گرداب، مرد جواني كه پس از سرقت فيلم و عكس‌هاي خصوصي و خانوادگي يك دختر جوان به بهانه پس دادن آنها، اين دختر را مورد آزار و اذيت قرار داده بود، در شهريار دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده روز 18 مرداد امسال با شكايت دختري مبني بر آزار و اذيت از سوي يك مرد جوان، در دستور كار ماموران اطلاعات ـ امنيت پليس شهريار قرار گرفت.

شاكي در اظهاراتش به پليس گفت:‌ چندي پيش با مردي جوان در يكي از بوستان‌هاي شهر آشنا شده و ارتباطمان شكل گرفت. وي به من ابراز علاقه مي‌كرد. يك روز اين فرد به بهانه اينكه قصد دارد چند آهنگ را از گوشي تلفن همراهش به تلفنم انتقال دهد،‌ به طرز ماهرانه‌اي عكس و فيلم‌هاي خصوصي و خانوادگي مرا از تلفن همراهم سرقت كرد. شاكي اضافه كرد:‌ پس از چند روز با مرد جوان اختلاف پيدا كرده و ارتباطمان قطع شد تا اينكه وي با من تماس گرفت و تهديد كرد كه اگر به ارتباطم با او ادامه ندهم، عكس و فيلم‌هاي خانوادگي‌ام را پخش خواهد كرد.

شاكي اضافه كرد: ابتدا حرف‌هايش را نپذيرفتم اما در بررسي از گوشي تلفن همراهم و مشخصاتي كه از سوي اين جوان ارائه مي‌شد، متوجه سرقت عكس و فيلم‌ها شدم. دختر جوان در رابطه با دام شيطاني‌اي كه در آن گرفتار شده بود، گفت:‌ از ترس اينكه خانواده ام از موضوع اطلاع پيدا نكنند،‌ ماجرا را با آنها در ميان نگذاشتم و با التماس از مرد جوان مي‌خواستم تا عكس و فيلم‌هاي سرقت‌ شده‌ام را پس دهد اما او ‌توجهي نكرد.

وي اضافه كرد: يك روز به بهانه اينكه قصد تحويل دادن عكس و فيلم‌ها را دارد، مرا به خانه‌اي در جنوب شهر دعوت كرد. به محض حضور در آنجا مرد هوسران زنداني‌ام كرد و به زور و تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. روز بعد مرا سوار خودرويي كرد و با توقف در حاشيه جاده از خودرو بيرون انداخت و متواري شد.

با تشكيل پرونده قضائي در اين زمينه، تحقيقات ماموران براي دستگيري مرد هوسران آغاز و پاتوق‌هاي احتمالي‌اش زيرنظر گرفته شد. جستجوها ادامه داشت تا اينكه 2 روز پيش مخفيگاه متهم فراري در شهريار شناسايي و متهم دستگير شد.

"سرهنگ يارندي"، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز با اشاره به اين خبر گفت: با هماهنگي قضائي مخفيگاه متهم مورد بازرسي دوباره قرار گرفت و فيلم و عكس‌هاي مسروقه متعلق به شاكي نيز كشف و ضبط شد.

بنابراين گزارش، متهم به اتهام سرقت عكس و فيلم‌هاي متعلق به شاكي و خانواده‌اش و آزار و اذيت دختر جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي در اين زمينه ادامه دارد.

منبع: جام جم