Gerdab.IR | گرداب

دستيابی توييتر به صد ميليون كاربر فعال

تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

صد ميليون كاربر ماهانه از توييتر براي به اشتراك گذاشتن نظرات با هوادارانشان و مطلع شدن از جديدترين رويدادها در فضاي اين سرويس ميكرووبلاگ نويسي، استفاده مي‌كنند.

به گزارش گرداب، صد ميليون كاربر ماهانه از توييتر براي به اشتراك گذاشتن نظرات با هوادارانشان و مطلع شدن از جديدترين رويدادها در فضاي اين سرويس ميكرووبلاگ نويسي، استفاده مي‌كنند.
 50 ميليون از اين كاربران به صورت روزانه از توييتر بازديد مي‌كنند اما در حالي‌كه ميليون‌ها نفر در اين شبكه اجتماعي فعال هستند، درصد زيادي از آن‌ها هنگامي كه وارد آن مي‌شوند، هيچ‌گونه مشاركت آنلايني ندارند.

طبق اعلام توييتر، 40 درصد از كاربران فعال تنها براي باخبر شدن از آنچه در دنياي‌شان روي مي‌دهد، وارد اين سرويس ميكرووبلاگ‌نويسي مي‌شوند.

در صورتي كه توييتر بتواند كاربراني را كه تنها مطالب را مي‌خوانند، به ارسال مطلب ترغيب كند؛ اين شركت شاهد افزايش عظيمي در پيام‌هاي ارسالي روزانه در سرويسش خواهد بود. طبق گزارش "نكست وب"، حدود 5 ميليارد پيام توييت در هر پنج روز ارسال مي‌شود.

سرويس توييتر كه به كاربران امكان مي‌دهد پيام‌هاي محدود به 140 كاراكتر يا كم‌تر را به همديگر ارسال كنند، از زمان راه‌اندازي شدن در سال 2006، محبوبيت تصاعدي يافته است.

منبع: ایسنا