Gerdab.IR | گرداب

شبکه جم کلاسیک؛

به روابط فرزندتان با جنس مخالف کاری نداشته باشید

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۰

شبکه جم کلاسیک در سریال‌های خود به دنبال عادی سازی روابط دختر و پسر برای والدین است.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، شبکه جم کلاسیک در سریال‌های خود به دنبال عادی سازی روابط دختر و پسر برای پدر و مادرها است و در این رابطه سریال‌ها و فیلم‌های خود را عرضه می‌کند. به عنوان مثال در تاریخ 6 نوامبر (17 آبان) سریالی را پخش کرد که در آن سریال دختری در حال صحبت با مادرش بود که مادرش به وی می‌گوید: دخترم؛ تو می‌توانی دوست پسرهایت را بیاوری خانه و به ما معرفی کنی، می دانی که پدرت خیلی روشنفکر است و اینها همه‌اش به خاطر این است که تو احساس راحتی کنی.

در این جملات کوتاه مادر به فرزند چند نکته نهفته بود که شبکه جم در حال القاء آن به خانواده های ایرانی است:

اول عادی سازی روابط نامشروع فرزندان برای والدین آنها.

دوم القاء این مطلب که پدر و مادری روشنفکر به حساب می آیند که روابط فرزندشان با جنس مخالف را یک امر عادی و روزمره تلقی کنند والا از جرگه روشنفکران خارج و جزء متعصبان و بی مغزان محسوب می شوند!

سوم اینکه اگر می خواهید فرزندانتان در خانواده احساس راحتی داشته باشند به روابط آنها با دوستانشان که از جنس مخالف هستند حساس نباشید و حتی در این راه از آنها حمایت هم به عمل آورید!

با این اوصاف معلوم است که این شبکه همان راهی را می رود که شبکه‌های فارسی‌وان و زمزمه پیش گرفته‌اند و آن راهی نیست جز تخریب بنیان خانواده و تبدیل فرهنگ ایرانی به فرهنگی بی بندوبار و مبتذل!