Gerdab.IR | گرداب

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

ایران به تدریج و با تامل در حال ورود به "منطقه امن" است

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۰

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی مصاحبه ای ضمن اشاره ضمنی به کنار آمدن این رژیم با ایران هسته‌ای گفت که تهران به تدریج و با تامل در حال ورود به منطقه امن است.

به گزارش گرداب به نقل از روزنامه هاآرتص، "ایهود باراک"، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه طی مصاحبه‌ای با شبکه خبری آمریکایی "سی‌ان‌ان"، گفت که ایران کمتر از یک سال با هدف خود در تولید بمب اتمی فاصله دارد.
 
باراک در این مصاحبه گفت: اسرائیل بر چشم انداز ایران هسته ای و کارهایی که باید و می توان در آن زمان انجام داد، تمرکز کرده است.
 
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادامه داد: این موضوع صحیح است که این [دستیابی ایران به سلاح اتمی] سه سال به طول نخواهد انجامید و احتمال دارد که این موضوع 9 ماه و قبل از آن که کسی بتواند اقدامی عملی انجام دهد، اتفاق بیفتد؛ چون ایران به تدریج و با تامل در حال ورود به منطقه ای است که من آن را "منطقه امن" می نامم که این اقدام را با توسعه برنامه خود و انتشار آن در مکان های زیاد انجام می دهند.
 
هنگامی که خبرنگار سی‌ان‌ان از ایهود باراک درباره احتمال حمله اسرائیل به ایران برای توقف برنامه هسته‌ای این کشور پرسید، وی پاسخ داد: من فکر نمی کنم که این موضوع برای مطرح شدن در یک بحث عمومی مناسب باشد.
 
وی ادامه داد که ایران هسته‌ای واکنش عمیقی در خاورمیانه خواهد داشت و کشورهایی نظیر عربستان سعودی، ترکیه و مصر را به سوی هسته‌ای شدن ترغیب می‌کند.

منبع: فارس