Gerdab.IR | گرداب

ادعای کارشناس شبکه نجات:

اعمال نیک انسانی مانند لکه‌ای کثیف است

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۰

تمام اعمال ما در حضور خداوند مثل یک لکه کثیف می‌ماند که ترجمه جدید آن لباس مندرس می‌شود؛ مثل آن دستمالی که برای پاک کردن در آشپزخانه استفاده می‌شود و... بعد از مدتی بوی کثیفی می‌گیرد.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، "کشیش صفا"، کارشناس شبکه مسیحی "نجات" در برنامه روز نجات که در تاریخ (9دسامبر برابر با 18 آذر) پخش می‌شد، در یک ادعایی قابل توجه اعمال نیک انسانی را به لکه‌ای کثیف تشبیه کرد که در حضور خداوند هیچ تاثیری در رستگاری انسان ندارد.

وی در این‌باره گفت: «انجیل می‌فرماید تمام اعمال ما در حضور خداوند مثل یک لکه کثیف می‌ماند که ترجمه جدید آن لباس مندرس می‌شود، بیشتر از لباس مندرس مثل آن دستمالی که برای پاک کردن در آشپزخانه استفاده می‌شود و... بعد از مدتی بوی کثیفی می‌گیرد.»

شایان ذکر است که حفظ و استمرار آمرزیدگى انسان در دین مسیحیت بر طبق کتاب مقدس و برخی از آیین‌نامه‌های اعتقادی مسیحیان منوط به ترک گناه است و در صورت ارتکاب گناه لطف آمرزیدگى از بین مى‌رود. همچنان که در بیانیه "ترنت" گناه در کنار بى‌ایمانى قرار داده شده است: «لطف دریافت شده آمرزیدگى نه تنها با کفرى که بدان وسیله ایمان زائل مى‌شود، از بین مى رود، بلکه به وسیله هرگناه اخلاقى‌اى که چه بسا ایمان را زائل نمى‌کند، از بین مى‌رود. بدین ترتیب، نه تنها بى‌دینان از ملکوت خدا طرد مى‌شوند، بلکه از میان ایمان داران "فاسقان، بت پرستان، زانیان، متنعمان، لواط، دزدان، طمعکاران، میگساران، فحاشان و ستمگران" (اول قرنتیان) و همه کسانى که مرتکب گناه کبیره مى‌شوند وارث ملکوت خدا نخواهند شد.»

پس استمرار داشتن در رعایت احکام و ثبات قدم همواره باید مورد توجه باشد. کسانى که آمرزیده شده اند باید این سخنان پولس را در نظر داشته باشند: پیوسته در عمل خداوند بیفزایید، چون مى‌دانید که زحمت شما در خداوند باطل نیست. (اول قرنتیان) ترک مکنید دلیرى خود را که مقرون به مجازات عظیم است.(عبرانیان) به این ترتیب زندگى ابدى براى کسانى در نظر گرفته شده است که تا به آخر صبر کنند و خوب عمل کنند (متى) و به خدا امید داشته باشند.