Gerdab.IR | گرداب

وابستگی شبکه من و تو به دولت انگلیس

تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۰

شبکه من و تو به دلیل استفاده از فرکانس‌های گوناگون و متعدد جهت پخش، بلاشک وابسته به دولت انگلیس است و در غیر این صورت به هیچ عنوان نمی تواند شبکه خود را بر روی سه فرکانس معتبر به نمایش بگذارد.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، بینندگان شبکه من و تو اعتراض خود رانسبت به دروغ‌گویی دست‌اندرکاران شبکه من و تو اعلام کردند.

بینندگان شبکه من تو طبق اعلامیه ای در صفحه فیس‌بوک این شبکه که بیش از چند هزار نفر آن را تایید کردند، ادعای دروغین دست‌اندرکاران شبکه من و تو را درباره خصوصی بودن این شبکه اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است که شبکه‌های خصوصی به هیچ عنوان نمی‌توانند برنامه های خود را در فرکانس‌های متعدد به نمایش بگذارند این کار فقط زمانی امکان‌پذیر است که شبکه ماهواره‌ای وابسته به دولت کشوری باشد.

بینندگان شبکه من و تو از اینکه دست‌اندرکاران این شبکه شعور مردم را به بازی گرفته‌اند خواهان عذرخواهی عوامل شبکه از مردم هستند.

این بیانیه پس از نمایش شبکه من و تو بر روی فرکانس جدیدی که به تازگی برای شبکه مهیا شده است در صفحه فیس‌بوک من و تو انتشار یافت.

این خبر تکمیل‌کننده اخبار گذشته در خصوص اسناد دولتی بودن شبکه من و تو است و هم اکنون تمام اسناد موجود دال بر این است که شبکه من و تو وابسته به دولت انگلیس و با هدف تخریب و ایجاد انحراف برای جوانان ایرانی ساخته شده است.