Gerdab.IR | گرداب

شبکه فارسی وهابی‌ها در عربستان!

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۰

عربستان در شبکه های خود با دعوت مفتی های وهابی به شیعیان اهانت می کند و در صدد ایجاد فتنه میان شیعیان و اهل تسنن است.

به گزارش گرداب، یکی از پسران "ملک فهد"، پادشاه سابق عربستان به تازگی شبکه فارسی زبان ضد شیعی"الوصال" را راه اندازی کرد.

در حالی که دشمنی وهابی ها با شیعیان ریشه دیرینه ای دارد و بارها با صدور فتواهای عجیب و غریب سعی در ایجاد اختلاف در میان مسلمانان داشته اند، "امیر عبدالعزیز بن فهد"، عضو شورای وزیران عربستان با هدف ضربه زدن به مذهب تشیع بخش فارسی شبکه ضد شیعی "الوصال" را راه اندازی کرد.

وی در صفحه توئیتر خود خطاب به "محمد العریفی"، مفتی وهابی ضد شیعی نوشت: «شبکه فارسی زبان الوصال راه اندازی شد. این شبکه به دلیل فارسی بودن برای مقابله با ایرانی ها راه اندازی شده است و پیش از این نیز، شبکه العربیه به زبان فارسی راه اندازی شده بود.»

این برای نخستین بار است که امیر سعودی به طور مستقیم حمایت از یک شبکه تخصصی ضد شیعیان را علنا اعلام می کند. بنا بر گزارش شبکه خبری "راصد"، به نظر می رسد عربستان در پاسخ به طرح غربی ها و صهیونیست ها برای ایجاد فتنه طائفه ای، شبکه تلویزیونی فارسی زبان " وصال" را رسما راه اندازی کرده است.

عربستان مدتهاست که با راه اندازی شبکه هایی همچون وصال، صفا و الحکمه در صدد فتنه افکنی میان مسلمانان است و در شبکه های خود با دعوت مفتی های وهابی به شیعیان اهانت می کند و در صدد ایجاد فتنه میان شیعیان و اهل تسنن است.

فهد برادر زاده عبد الله بن عبد العزیز پادشاه عربستان و وزیر مشاور در دولت عربستان است که در شبکه های "ام. بی. سی" نیز سهام دارد و فیلمهای مبتذل غربی را پخش می کند و از این طریق جوانان عرب را به ابتذال می کشاند.
 
منبع: شبستان