Gerdab.IR | گرداب

تقدس زدایی از نام خدا در صدای آمریکا؛

"خدا" به عنوان شخصیت بد هفته در برنامه پارازیت انتخاب شد! + عکس

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۰

دست اندرکاران برنامه پارازیت با بزرگنمایی نشان "الله" در قاب شخصیت بد، خدا را به عنوان شخصیت بد هفته برنامه خود معرفی کردند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، برنامه "پارازیت" صدای آمریکا (VOA) علی رغم تمام مزایایی که برای پروژه "اینترنت ملی"در نظر گرفته شده است، این مسئله را بهانه ای کرد تا این برنامه به سابقه زشت خود توهین به اسماء جلاله را هم اضافه کند.

اگر چه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات جزء تکلیف دولت طبق برنامه پنجم توسعه و بر اساس رای و نظر نمایندگان ملت در مجلس در نظر گرفته شده است، "کامبیز حسینی" مجری پارازیت با ارائه اخبار و گزارش های غیر واقعی و متوهمانه خود اجرای این برنامه را موجب محدود شدن ارتباطات خواند.
 
حسینی در ادامه با زیر سؤال بردن این طرح که موجب ارتقاء خدمات اینترنتی در کشور خواهد شد، هر نظام و یا سیستمی که قصد انجام این پروژه را دارد به عنوان شخصیت بد برنامه معرفی کرد.

حسینی در ادامه برنامه ضمن اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، آن را در قاب شخصیت بد هفته قرار داد.
 
البته تلاش مستمر گردانندگان این برنامه برای تقدس زدایی و اصرار بر پیروی از رفتارهای شیطانی این بار تنها به اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ختم نشد. دست اندرکاران این برنامه با بزرگنمایی نشان "الله" در قاب شخصیت بد، خدا را شخصیت بد هفته برنامه خود معرفی کردند.