Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "اسکالپل"؛

فراخوان اینترنتی: پاسخی دندان‌شکن به نتانیاهو بدهید

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

وب سایت وزارت امور خارجه اسرائیل از طرف نتانیاهو از کاربران ایرانی اینترنت درخواست کرده سؤالاتشان را به صورت ویدئویی از او بپرسند تا او هم به صورت ویدئویی به آن ها پاسخ بدهد.

گرداب- به بهانه دیدار "اوباما" و "نتانیاهو" در کاخ سفید و حرف‌هایی که در این دیدار و نشست "آیپک" به ویژه در مورد جمهوری اسلامی رد و بدل شده، حساس شدم برای به دست آوردن مشروح این حرف‌ها، بین وب سایت‌های خارجی سری هم به وبسایت فارسی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بزنم. مشغول زیر و رو کردن این سایت بودم که به یک فراخوان برخوردم. این وب سایت از طرف نتانیاهو از کاربران ایرانی اینترنت درخواست کرده سؤالاتشان را به صورت ویدئویی از او بپرسند تا او هم به صورت ویدئویی به آن ها پاسخ بدهد. البته تاریخ این فراخوان مربوط به اواسط ۲۰۱۱ است اما این فراخوان تا امروز روی وب سایت وزارت خارجه این رژیم قرار دارد. با توجه به این که می‌دانم دوستان زیادی امکان دسترسی به این وب سایت را نخواهند داشت، من عین متن فراخوان را در ادامه می‌آورم و همین جا یک فراخوان اعلام می‌کنم! بنده به نوبه خودم دو کلمه حرف حساب "اسکالپلی"! با نتانیاهو دارم و قصد دارم حرف‌ها و سؤالاتم را به صورت یک ویدئو برای او ارسال کنم. از همه دوستان و خوانندگان اسکالپل و بازدیدکنندگان متعهد این وبلاگ دعوت می‌کنم اگر علاقمند هستند که پیغامی به این صهیونیست کثیف و جنایتکار جنگی بدهند، آن را در همین وبلاگ و در کامنتدونی این پست درج کنند تا از مجموع آن ها برای تهیه پرسشنامه‌ای ان‌شاءالله کوبنده استفاده کنم. باشد که به یاد روز جزا و پرسش خداوند واحد قهار از این جانیان خونخوار که کودکان و زنان و پیران و جوانان "صبرا و شتیلا"، "صور"، "صیدا"، "ضاحیه"، "بیروت"، "قانا"، "دیر یاسین"، "بنت جبیل"، "جبل عامل"، "بیت لحم"، "اریحا"، "خان یونس"، "طولکرم"، "قدس"، "غزه" و... بأی ذنب قتلت، لجنی بر روی سیاهشان بزنیم.

متن فراخوان وب سایت فارسی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی:

"شما سوال کنید، نخست وزیر اسرائیل جواب می دهد!"



 

دعوت بنیامین نتانیاهو از کاربران اینترنتی ایرانی برای مطرح کردن سؤالات خود:
    
نخست وزیر اسرائیل، طی فراخوانی از کاربران اینترنتی ایرانی در سراسر جهان دعوت می‌کند تا پرسش‌های مطروحۀ خود از وی را، به صورت ویدیوئی و از طریق یوتیوب، ارسال کنند. این اقدام بنیامین نتانیاهو، به علاقمندی ویژۀ وی به توسعه و گسترش ارتباط مستقیم با مردم جهان عرب و ایران و به خصوص کشورهایی که خیزش‌های منطقه‌ای (بیداری اسلامی) در آنان صورت گرفته، باز می‌گردد و در این فراخوان همچنین خاطرنشان شده است که کاربران می‌توانند پیرامون هر موضوعی - از جمله مذاکرات صلح، دموکراسی در جهان عرب، ایران و حتی کشتی‌های اعزامی به غزه - پرسش‌های خود را به صورت ویدئویی مطرح کنند.

طی ماه های اخیر، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، دهها سوال از کاربران اینترنت در جهان عرب و برخی از ایران دریافت کرده و بیشتر کسانی که با دفتر وی تماس حاصل کرده‌اند، ضمن حمایت و ابراز پشتیبانی از صلح با رژیم صهیونیستی، خواستار آگاهی از موضع رژیم صهیوینستی در خصوص "بهار عربی" و آینده مذاکرات با فلسطینی‌ها بودند. در این فراخوان همچنین خاطرنشان می‌شود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز، طی هفته‌های آینده از همان طریق ویدیوئی یوتیوب، به پرسش‌های کاربران پاسخ خواهد داد./ پایان فراخوان

خود نتانیاهو در قالب یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای روی یوتیوب حرف زده و اعلام فراخوان کرده است. یوتیوب فیلتر است! اما من متن حرف‌های نتانیاهو روی این ویدئو را جهت اطلاع بازدید کنندگان اسکالپل اینجا می‌آورم: «خوشحالم که فرصت این گفتگوی اینترنتی را دارم. این بار دومی است که داریم این کار را می‌کنیم. بار اول صدها هزار و شاید بیش از یک میلیون نفر پا به این گفتگو گذاشته و یا آن را دیدند. من از همه شما به خصوص از بینندگان این ویدئو در کشورهای عربی دعوت می‌کنم تا طرح سؤال کنند. علاقمندم حرفهای شما را بشنوم و علاقمندم شما هم آنچه را پاسخ می‌دهم بشنوید. به زودی با شما سخن خواهم گفت.»

پی‌نوشت: ناگفته پیداست که "یوتیوب" ویدئوی ما را منتشر نخواهد کرد! و صد البته نتانیاهو پاسخی برای سؤالات مطروحه از زبان انقلاب اسلامی ندارد. اما ما مثل همیشه در وسط میدان و خار چشم اینها هستیم. این را که می‌توانیم به نتانیاهو و کارگزاران صهیونیست‌ شبکه جهانی ارتباطات برسانیم، نمی‌توانیم؟

اسکالپل