Gerdab.IR | گرداب

شبکه من و تو:

مردهای ایرانی برای مبارزه به پا خیزند!

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۰

شبکه من و تو ضمن اعتراف به پیشرفت های زنان داخل ایران، از زنان و مردان ایرانی خواست که برای رسیدن به تساوی حقوق زن و مرد به پا خیزند!

به گزارش گرداب، شبکه من و تو به مناسبت روز جهانی زن ضمن اعتراف به اینکه زنان داخل ایران در آزادی کامل و در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت هستند، از زنان و مردان ایرانی خواست که برای رسیدن به حقوقی یکسان، علیه قوانین جمهوری اسلامی به پا خیزند!

مجری شبکه در این زمینه گفت: «زنان ایرانی در شغل های مهم فعالیت می کنند و به هرجایی که می رسند ثمره تلاش خودشان است.»

مجری دیگر برنامه نیز با بیان اینکه زنان ایرانی در زمینه های مختلف موفق هستند آن ها را مایه افتخار ایرانیان دانست!

مجری من و تو در عین حال در راستای حمایت از شعارهای فمینیستی (زن گرایی) گفت: «اجتماع باید کمک کند که این مبارزات! ثمر داشته باشد. یک قسمت مهم این اجتماع آقایان هستند که باید به خانم ها برای تساوی حقوق زن و مرد کمک کنند!»

شایان ذکر است شبکه من و تو تاکنون یا تلاش کرده موفقیت زنان ایرانی را بپوشاند و زندگی آنها را سیاه و تاریک نشان دهد و یا اگر برای حفظ حیثیت رسانه ای خود و متهم نشدن به سیاه نمایی جامعه ایرانی در برابر افکار عمومی مخاطبانش مجبور شده به پیشرفت خیره کننده و فوق العاده زنان ایرانی اعتراف کند، ترجیح داده هیچ اشاره ای به تاثیر عمیق انقلاب اسلامی و بسترسازی نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن زنان ایرانی به این موفقیت ها نداشته باشد.

قابل ذکر است دشمنان نظام اسلامی که تمام اقداماتشان برای براندازی جمهوری اسلامی به شکست انجامیده، حال برای تحقق اهداف خود به شعارهای مغلطه آمیز و فریبنده ای همچون تساوی حقوق زن و مرد چنگ زده اند. این در حالی است که اولا در قوانین اسلامی که از سوی خداوند بر اساس فطرت انسانی و حقایق و واقعیات نظام هستی شکل گرفته اند حقوق واقعی زن و مرد کاملا برآورده شده است و ثانیا سرانجام شوم زنان در غرب که قبله آمال و قله آرمانی بسیاری از کسانی است که چنین شعارهایی را مطرح می کنند خود بهترین گواه بر کج‌راهه بودن مسیر فمنیسم است.

منبع: جام نیوز