Gerdab.IR | گرداب

بیننده شبکه من و تو مطرح کرد؛

پشتیبانی انگلیس از "من و تو"!

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۰

همین که شبکه من و تو از این تعداد فراوان، خبرهایی را که ضد ایران است برای انتشار گزینش می کند، این خود به این معناست که شبکه من و تو خود خواسته که این اخبار را منتشر کند.

به گزارش گرداب، در یکی از برنامه های شبکه من و تو پیام یکی از بیننده های این شبکه خوانده شد. این بیننده در این پیام گفته بود: «به نظر من انگلیس این شبکه را پشتیبانی می کند. همه اخبار برنامه "اتاق خبر"تان ضد ایران است. شما مثلا ایرانی هستید؟!»

مجری شبکه من و تو در جواب به این بیننده گفت: «ما خبرگزاری نیستیم. ما خبرنگار هستیم. خبرنگار از منابع مختلف، خبرها را تهیه می کند و این خبرها را ویرایش می کند. ما هم از منابع داخلی و بین المللی خبرهایمان را تهیه می کنیم. بنابراین کسانی که فکر می کنند که این خبرها ضد ایرانی است و موضع گیری دارد می توانند به منابع خبری که ما این خبرها را از آنها نقل می کنیم پیامشان را ارسال کنند.»

مجری شبکه من و تو نگفت که روزانه صدها و یا حتی هزاران خبر اتفاق می افتد؛ بنابراین همین که شبکه من و تو از این تعداد فراوان، خبرهایی را که ضد ایران است برای انتشار گزینش می کند، این خود به این معناست که شبکه من و تو خود خواسته که این اخبار را منتشر کند وگرنه خبرهای دیگری را گزینش می کرد و علاوه بر این، این شبکه در انتهای اخباری که از منابع مختلف گزینش می کند، تحلیل خود را نیز ارائه می دهد.

لازم به ذکر است مجری شبکه من و تو در رابطه با تامین این شبکه از سوی دولت انگلیس چیزی نگفت و قاعدتا این بدان معناست که دست اندرکاران این شبکه این مطلب را قبول دارند و از این مسئله ابایی ندارند.
 
منبع: جام نیوز