Gerdab.IR | گرداب

کریسمس آری، محرم نه!

تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۰

در حالی که شبکه من و تو در ایام عاشورا هیچ‌گونه بازتابی به مراسم مردم ایران برای این روز نداد اما اکنون برنامه‌های کریسمس را در راس کارهای خود قرار داده است.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، شبکه من و تو در ویژه برنامه ای به ایام کریسمس و جشن‌هایی که در این زمینه در سراسر جهان برگزار می‌شود، پرداخت.

در این ویژه برنامه که مجری آن از لندن گزارش می‌داد نسبت به تزیین خیابان‌ها و شادی مسیحیان ابراز خرسندی کرد و این کار را نماد دوستی و وحدت دانست.

بازتاب گسترده برنامه‌های غربی‌ها برای جشن‌های کریسمس از سوی این شبکه که مدعی پخش برنامه برای ایرانیان است، در حالی است که در دهه محرم و حتی روز عاشورا نه تنها هیچ گزارشی از برنامه‌های مردم ایران برای این روز تهیه نکرد، بلکه به پخش برنامه‌های مبتذل خود ادامه داد.

این مطلب که در ایام عاشورا خیابان‌های تهران و همه شهرهای ایران مملو از جمعیت عزادار که برای شرکت در مراسم عزاداری به خیابان‌ها آمده بودند، برای دست‌اندرکاران شبکه من و تو مهم نیست اما حضور مردم لندن در خیابان‌های لندن برای جشن‌های ایام کریسمس به قدری برای شبکه من و تو مهم هست که به پوشش خبری و انعکاس جشن سال نو میلادی می‌پردازد!؟