Gerdab.IR | گرداب

ترویج فیلم های مبتذل هالیوودی در شبکه من و تو

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۰

شبکه من و تو در یکی از برنامه های خود فیلم‌های هالیوودی غیر اخلاقی و در نتیجه فرهنگ‌های غلطی که این فیلم ها در پی القای آن هستند را ترویج می کند.

به گزارش گرداب، شبکه من و تو در یکی از برنامه‌های خود، به معرفی فیلم‌های هالیوودی ضداخلاقی می‌پردازد و بیشتر وقت این برنامه با پخش قسمت‌هایی از فیلم مورد نظر که معمولا بسیار مبتذل هم هست، می‌گذرد و در ضمن پخش قسمت‌هایی از فیلم، صحبت‌های کارگردان و بازیگران اصلی فیلم در مورد هدف ساخت و اتفاقاتی که در فیلم افتاده را پخش می‌کند.

به عنوان مثال در یکی از قسمت‌های این برنامه کارگردان یک فیلم هالیوودی در توضیح فیلمی که کارگردانی کرده بود، گفت: «داستان این فیلم درباره کسی است که کارش پیدا کردن کارمند برای شرکت‌هاست. او یک کارگردان هنری را استخدام می‌کند که هر دو آنها اخیرا رابطه عاشقانه بدی داشته اند. هر دو آنها از سوی فرد مقابلشان کنار گذاشته شده بودند و دیگر نمی‌خواهند با کسی رابطه داشته باشند. به خاطر همین مسائل با هم دوست می شوند و تصمیم می گیرند که رابطه را به مرحله بعدی (روابط جنسی) ببرند و البته هیچ تعهدی نسبت به هم نداشته باشند و هر دو قسم می خورند که هیچ چیز جز روابط نامشروع از هم نخواهند.»

این کارگردان در ادامه با اشاره به هدف ساخت این فیلم گفت: «جوان‌ها حتما از این رابطه خوششان می‌آید، ولی فکر می‌کنم نه تنها جوانان بلکه همه بتوانند این فیلم را درک کنند. این فیلم در واقع روش آشنایی دو نفر را نشان می دهد.»

در حالی که شبکه من و تو در این برنامه، فیلم‌های هالیوودی غیراخلاقی و در نتیجه فرهنگ های غلطی که در پی القای آن هستند را ترویج می‌کند، سعی دارد این برنامه را صرفا جهت معرفی فیلم نشان دهد و بگوید غیر از یک معرفی ساده از فیلم هدف دیگری ندارد؛ برای همین هم است که گوینده برنامه نقش بسیار کمی را در برنامه ایفا می‌کند و فقط در ابتدای برنامه توضیح بسیار مختصری از فیلم در حد چند ثانیه ارائه می دهد و در آخر برنامه هم برای اینکه به بیننده‌ها القا کند که این برنامه صرفا جهت معرفی فیلم پخش می شود، می گوید: «این بود نگاهی به این فیلم؛ تا برنامه آینده بدرود.»

منبع: جام‌نیوز