Gerdab.IR | گرداب

در راستای عادی سازی خیانت زناشوئی در شبکه من و تو؛

من و تو: خیانت زن و شوهر به یکدیگر طبیعی است!

تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۰

کارشناس شبکه من و تو در جهت عادی سازی خیانت همسران به یکدیگر از اینکه همسران خیانتشان را انکار می کنند و عذرخواهی نمی کنند ابراز تأسف کرد!

به گزارش گرداب، کارشناس شبکه من و تو که در مورد شک و بدبینی بین همسران صحبت می کرد، ضمن ابراز تأسف از اینکه زن و شوهر شک و تردیدشان را مطرح می کنند، خیانت همسران به یکدیگر را امری بسیار عادی تلقی کرد! اما انکار این خیانت را ناپسند دانست!

مجری من و تو با بیان اینکه "یکی از بینندگان به شوهرش شکاک بوده است و در عین حال به بدبینی و شکاکی متهم شده ولی بعد از 6 ماه متوجه شده که حق با وی بوده است" از کارشناس برنامه خواست که در این زمینه نظرات کارشناسی اش را بیان کند.

کارشناس من و تو گفت: «این شخص طبیعتا مشکل بدبینی نداشته است، ولی از کودکی دائم دروغ شنیده و او هم به طرف مقابلش شک کرده و متأسفانه این شک و تردیدش را مطرح کرده است!»

وی در عین حال در مورد اینکه زن و شوهر خیانتشان را انکار می کنند گفت: «ما یک مصیبت انکار نیز داریم. شجاعت نداریم که اگر خطا و اشتباه کردیم به آن اعتراف کنیم. به خاطر اینکه قضاوت می شویم هنر عذرخواهی و شجاعت اعتراف نداریم و این باعث می شود که کدورت ها، دروغ گویی ها و شک و بدبینی ها بیشتر شود!»

وی در پایان در راستای عادی سازی خیانت همسران به یکدیگر گفت: «آن طرفی که [خیانتش را] انکار می کند مشکل دارد. سعی کنیم که نترسیم. انسان باید خطا کند. انسان اشتباه می کند. مسلما همه ما در حال خطاکردن و اشتباه هستیم ولی بزرگ ترین کار اعتراف کردن به آن خطا و اشتباهمان است که هم خودمان آرامش پیدا می کنیم و هم دیگری!»

قابل ذکر است وقتی شبکه من و تو برای چگونگی ایجاد ارتباط خارج از چهارچوب ازدواج بین دختران و پسران به ارائه راهکار می پردازد، کاملا طبیعی است که خیانت همسران به یکدیگر را - که اثرات همان عادی سازی روابط دختر و پسر است- به بهانه اینکه انسان باید خطا و اشتباه کند اینگونه عادی جلوه دهد!

منبع: جام نیوز