Gerdab.IR | گرداب

ضد انقلاب فراری:

محض رضاي خدا VOA را تعطيل كنيد

تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

حملات اخير اپوزيسيون به VOA و شبكه هاي مشابه نوعي فرار به جلو براي توبيخ نشدن و مورد ملامت قرار نگرفتن است.

به گزارش گرداب، شبكه بالاترين خواستار تعطيلي تلويزيون فارسي VOA به خاطر كيفيت مبتذل آن شد.

اين شبكه در شكوائيه اي به قلم يكي از عناصر اپوزيسيون فراري -و البته با نام مستعار- نوشت: «تا 4 سال پيش كه به خارج آمده ام VOA را نگاه مي كردم، اما بعد از آن تلويزيون صداي آمريكا را نگاه نمي كنم. دورادور سرنوشت صداي آمريكا را در ميان اخبار رصد مي كردم و به ويژه بعد از رياست جمهوري اوباما و در دو سال اخير مي دانستم كه اين تلويزيون دچار دگرگوني هاي آشفته و گوناگوني شده كه به نظرم مي رسيد در حال تلاش براي تبديل شدن به رسانه اي مستقل تر و غير اپوزيسيوني تر است، اما كماكان رغبتي به تماشاي آن نداشتم و ندارم. تا اينكه پريشب و از روي تبليغ بالاترين رفتم و برنامه افق سيامك دهقانپور را ديدم. بايد اعتراف كنم كه آنچه كه ديدم فقط بد نبود بلكه به جرئت مي شود گفت فاجعه بود. ميهمانان كارشناس شركت كننده در ويدئوكنفرانس مجتبي واحدي در واشنگتن، بابك داد در پاريس و [...] در تهران بودند.»

اين ضدانقلاب لندن نشين مي افزايد: «بعد از حدود نيم ساعت تا 40 دقيقه اي كه با خودخوري و عصبانيت توانستم برنامه را تحمل كنم نوعي احساس بدبختي و درماندگي براي خودم، تاسف براي آمريكا و پول هايي كه خرج مي كند، حسرت براي سه كارشناسي كه هر چه كه با خود آورده بودند توشه كارشناسي شان جزوش نبود و نوعي غصه عميق براي آنها كه قرار بود مخاطب اين تلويزيون و اين كارشناسان باشند كردم. خلاصه برنامه اين بود كه در شروع و ادامه و پايان برنامه نه كارشناسان عزيز خودشان مي دانستند كه چه گفته اند، نه مجري مي دانست كه هر كدام از آقايان چه نظر و تحليل مشخصي براي موضوع مشخص برنامه داده اند، نه هيچ كدام از كارشناسان سه گانه مي دانستند كه آن دو رفيق و هم پانل شان چه گفته است و لابد بايد انتظار داشتم و داشتند كه مردمان مخاطب فهميده باشند كه اين آقايان چه دري سفته اند! لذا بر آن شدم كه در اينجا ثبت كنم كه من گفتم كه محض رضاي خدا VOA را تعطيل كنيد.»

حمله ماه هاي اخير برخي طيف هاي اپوزيسيون به صداي آمريكا و بي كفايت توصيف كردن آن در حالي است كه انواع رسانه هاي بيگانه منطبق با حجم و كيفيت فعاليت هاي محافل اپوزيسيون فعال يا دچار ركود مي شوند. به عبارت ديگر حملات اخير اپوزيسيون به VOA و شبكه هاي مشابه نوعي فرار به جلو براي توبيخ نشدن و مورد ملامت قرار نگرفتن است.

منبع: کیهان