Gerdab.IR | گرداب

با قطع سامانه موبایلی خندوانه

رامبد جوان از همراه اول گلایه کرد

تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴

پای همراه اول با گلایه رامبد جوان، به خندوانه باز شد و این مجری تلویزیونی خیلی جدی از اپراتور اول کشور خواهش کرد.

به گزارش گرداب به نقل از تسنیم، کمپین "قطره قطره" با رویکرد بحران کم آبی در ایران توسط رامبد جوان مجری برنامه تلویزیونی خندوانه راه‌اندازی شد تا به نوعی در صرفه‌جویی آب متعهدتر شویم.

به گفته جوان، "ما در این کمپین متعهد می‌شویم که در شبانه‌روز در هر کجای ایران که هستیم فقط یک قطره در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم آن وقت می‌توانیم در روز میلیون‌ها قطره آب صرفه‌جویی کنیم."

عضویت در این کمپین از طریق سامانه *780# امکانپذیر است؛ به این شکل که بعد از انتخاب "خندوانه" می‌شود در کمپین مذکور به صورت رایگان عضو شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون هر شب در این برنامه از مردم می‌خواهد که در این کمپین عضو شوند و برای تشویق و ترغیب آنها به این کار، همین دعوت را از مهمانان برنامه‌اش نیز انجام می‌دهد تا به نوعی گامی عملی در راستای صرفه‌جویی مصرف آب برداشته باشد.

اما شب گذشته حال و هوای برنامه او با اعتراض و انتقاد شدیدی که از بزرگترین اپراتور موبایل کشور داشت، عوض شد.

مهمان شب گذشته (31 تیر ماه) این برنامه، علی صادقی بازیگر طنز سینما و تلویزیون بود که با اصرار رامبد جوان برای عضویت در کمپین قطره قطره مجبور شد موبایل در دست بگیرد و کد *780# را شماره‌گیری کند اما موضوع زمانی جالب شد که ارتباط با سرویس برقرار نشد.

رامبد جوان بلافاصله بعد از دیدن این اختلال ارتباطی از علی صادقی درباره نوع سیم‌کارتش پرسید که او گفت "سیم‌کارت 0919 دارد."

جوان با لحنی قاطع و با تأکید عنوان کرد: خیلی جدی از همراه اول خواهش می‌کنم این مشکل را حل کند زیرا به شدت این اتفاق را شاهد بودم کسانیکه سیم‌کارت همراه اول دارند در پیوستن به کمپین قطره قطره که رفتاری کاملا اجتماعی و ملی است، ناتوانند.

وی افزود: همین الان علی صادقی به عنوان یکی از محبوب‌های جامعه به خاطر داشتن سیم‌کارت همراه اول نتوانست به این کمپین ملحق شود.

او خاطر نشان کرد: فعلا در این کمپین برنامه داریم روزی یک لیوان آب کمتر هدر دهیم.