Gerdab.IR | گرداب

هشتک: شیرخواره را سوزاندند+تصاویر

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

فعالان شبکه های اجتماعی روز گذشته و امروز از هشتگ " شیرخواره را آتش زدند " به طور گسترده استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هشتگ "شیرخواره را سوزاندند" اشاره به زنده سوزاندن کودک شیرخوار فلسطینی دارد که این جنایت روز گذشته توسط شهرک نشینان صهیونیست و با آتش زدن منزل یک خانواده فلسطینی به وقوع پیوست و به دنبال آن فعالان اجتماعی در فیس بوک، تویتر، گوگل پلاس و دیگر شبکه های اجتماعی از این هشتگ به نشانه ابراز همدردی با این خانواده فلسطینی و انزجار از صهیونیست ها به صورت گسترده استقبال کردند.
 
گفتنی است وبلاگ نویسان فلسطینی و عرب برای انتشار وقایع جنایت در آتش سوزاندن "علی دوابشه" کودک شیر خوار فلسطینی از روستای دومای نابلس، این هشتک را به راه انداختند.
 
هشتک: شیرخواره را سوزاندند+تصاویر
 
بر اساس آمار ارایه شده توسط پایگاهی که کاربران هشتگ ها را تجزیه و تحلیل می کند، استقبال از هشتگ "شیرخواره را سوزاندند" در حال افزایش است به گونه ای که فقط طی یک ساعت اخیر بیش از 3700  و از روز گذشته نیز بیش از 335 هزار پیام درباره آن منتشر شده است.
 
هشتک: شیرخواره را سوزاندند+تصاویر
شایان ذکر است این هشتگ به زبان انگلیسی نیز راه اندازی شد و طی ساعتهای اخیر 3500 بار و از روز گذشته 81 هزار بار استفاده شد.
 
هشتگ ابزاری برای گروه‌بندی چنین پیام‌هایی فراهم می‌کند، تا افراد بتوانند آن هشتگ را در شبکه های اجتماعی و اینترنت جستجو کنند و مجموعه‌ای از پیام‌هایی را که شامل آن هستند به دست آورند.


هشتک: شیرخواره را سوزاندند+تصاویر


هشتک: شیرخواره را سوزاندند+تصاویر