Gerdab.IR | گرداب

«شهید گمنام! به محله من خوش آمدی»

کمپین دارالشهدای تهران+ تصاویر

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴

منطقه ۱۷ تهران با تقدیم بیش از ۴۰۰۰ شهید به انقلاب و دفاع مقدس ملقب به دارالشهدای تهران است و این روزها این منطقه از تهران شاهد تکاپوی جوانان و مردمی است که برای استقبال از شهدا آمادگی پیدا کرده‌اند.

به گزارش گرداب از تسنیم هنوز خبر تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام به طور رسمی اعلام نشده و جلسات هماهنگی اولیه برای تشکیل ستاد تشییع و تدفین برگزار نشده که چند روزیست در شبکه‌های اجتماعی کمپینی راه افتاده که خبر از آماده شدن دارالشهدای تهران برای استقبال با شکوه از 2 شهید گمنام در بوستان زمزم می‌دهد. شاید این رسم خوشایند، از تشییع پیکر مطهر 175 شهید غواص و خط شکن در تهران رواج یافت و شایدخیلی قبل تر از آن هم طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ای که برای استقبال از شهدا در روستاها، شهرها و استان‌های مختلف کشور اجرا می‌شد حالا در پایتخت هم به خوبی مرسوم شده است.

منطقه 17 تهران با تقدیم بیش از 4000 شهید به انقلاب و دفاع مقدس ملقب به دارالشهدای تهران است و این روزها این منطقه از تهران شاهد تکاپوی جوانان و مردمی است که برای استقبال از شهدا آمادگی پیدا کرده‌اند. راه اندازی کمپین استقبال از شهدا در صفحات شبکه‌های اجتماعی، شعار نویسی استقبال از شهدا بر روی خودروها و دیوارها، طراحی پوسترهای متعدد و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در بوستان زمزم از جمله برنامه‌های خودجوش مردم این منطقه برای استقبال از شهداست. پوسترها و شعارهایی با عنوان «شهید گمنام به محله من خوش آمدی» و با هشتگ شهدای گمنام بوستان زمزم در اقصی نقاط این منطقه خودنمایی می‌کند.

23 شهریور مصادف با شهادت امام جواد علیه السلام تشییع و تدفین پیکر نورانی دو شهید گمنام بوستان زمزم واقع در منطقه 17 تهران را نورباران خواهد کرد.

تصاویری از استقبال های مردمی از این برنامه در ادامه می‌آید: