Gerdab.IR | گرداب

بلومبرگ خبر داد:

مدیر عامل سابق شرکت مایکروسافت چهار درصد از سهام توییتر را خرید

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴

استیو بالمر مدیر عامل سابق شرکت مایکروسافت چهار درصد از سهام شرکت توییتر را خریده و با این کار به سومین سهام‌دار بزرگ منفرد این شرکت مبدل شده است. خبرگزاری فارس: استیو بالمر چهار درصد از سهام توییتر را خرید

به گزارش گرداب از فارس، ارزش سهام خریداری شده بالمر بیش از 800 میلیون دلار است. کل ارزش توییتر در بازار بالغ بر 21 میلیارد دلار برآورد شده است. در حال حاضر تنها ایوان ویلیامز  یکی از بنیانگذاران توییتر و میلیاردر سعودی شاهزاده الولید بن طلال به عنوان افراد حقیقی سهام بیشتری در توییتر در مقایسه با استیو بالمر دارند.

بلافاصله بعد از اعلام این خبر توسط استیو بالمر در توییتر از طریق یک حساب تایید نشده ارزش هر سهم توییتر با 5.6 درصد افزایش به 31.34 دلار افزایش یافت.

ارزش سرمایه شخصی بالمر که سال قبل تیم بسکتبال Los Angeles Clippers را هم خریداری کرده بود به 21.5 میلیارد دلار می رسد و وی در فهرست ثروتمندترین افراد جهان در ردیف سی و پنجم است. ارزش سهام مایکروسافت در دوره مدیریت وی در این شرکت معمولا در حال نزول بود.

جک دورسی مدیر عامل فعلی توییتر و یکی از بنیانگذاران آن در حال حاضر تنها 3.2 درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد و در رتبه چهارم بعد از بالمر است. ویلیامز و بن طلال به ترتیب 7.5 و 5.2 درصد از سهام این شرکت را خریده اند.