Gerdab.IR | گرداب

پس از انتشار درس خارج رهبر انقلاب درباره اربعین حسینی؛

پویش مردمی «نائب الزیاره رهبرم»

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴

پویش مردمی «نائب الزیاره رهبرم» در شبکه‌های اجتماعی فعالیتش را شروع کرده است و با این جمله که در این ارتش بیست میلیونی جای فرمانده‌مان خالیست؛ به نیابت از آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیارت حرم امام حسین (ع) می‌روند.

به گزارش گرداب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (دوشنبه) در جلسه‌ی درس خارج فقه، با اشاره به راه‌پیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام گفتند:  ما نیز از دور به حال زائران اربعین غبطه می‌خوریم و آرزو می‌کنیم ای کاش همراه شما بودیم.

این جمله در شبکه اجتماعی باز نشرشده است و واکنش‌های مختلف مردم را به همراه داشته است. عده زیادی از کاربران این شبکه‌های موبایلی اعلام کرده‌اند که نائب الزیاره ایشان در این راهپیمایی و زیارت خواهند بود. آن‌ها عکس‌هایی از خود با تصور رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانی لطیف روز گذشته در باب شوق زیارت خود و درود به روح بلند حضرت امام حسین(ع) قطعه شعری خواندند: «گر چه دوریم به یاد تو سخن می‌گوییم/ بُعد منزل نبود در سفر روحانی».

در این شبکه‌های موبایلی نوشته‌هایی از این دست بازنشر می‌شود:

«یکی مثل من و تو هیچ هم که نباشد امیدش هست سالی یا چند سالی یک بار راهی کربلا شویم...راهی دیار عاشقی...راهی بهشت.حالا فرض کن هیچ وقت نتوانی کربلا را ببینی...چه رسد به پیاده روی اربعین و بین الحرمین نجف تا کربلا.دلم آرام نمیگیرد وقتی می شنوم آقا و رهبرم دلش لک زده برای قدم برداشتن در این سرزمین.

ولو به اندازه یک قدم...نمی توانم آرام باشم...

درست شنیدی رهبرمان دلش لک زده برای این پیاده روی ها... برای زیارت اربعین خواندن ها در بین الحرمین...برای بوسیدن ضریح امام حسین علیه السلام...

بیا و امسال به نیابت از رهبرمان در این #تنها_مسیر قدم برداریم...

#نائب_الزیاره_رهبرم هستم

در این ارتش بیست میلیونی جای فرمانده مان خیلی خالیست.»

منبع: تسنیم