نفوذ شبکه‌های اجتماعی در جامعه آمریکا

تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

براساس نظرسنجی انجام شده، مردم آمریکا برای کسب خبر و اطلاعات خود شخصا اقدام می‌کنند.

به گزارش گرداب، براساس نظرسنجی موسسه اینسایت مدیا و آسوشیتدس پرس از مردم آمریکا درباره میزان اعتماد آنها به رسانه های خبری، مردم آمریکا برای کسب خبر و اطلاعات خود شخصا اقدام می کنند.

همچنین براساس این نظر سنجی در میان شاخصهای موثق بودن خبر اکثر مردم به دقت خبر، کفایت و شفافیت خبر اشاره کرده اند.

نکته حائز اهمیت در نتایج این نظر سنجی نشان می دهد اکثر مردم آمریکا یعنی 83 درصد برای دریافت خبر از تلویزیون استفاده می کنند و برای پیگیری خبر مورد نظر خود نیز از شبکه های تلویزیون محلی و ملی استفاده می کنند.

بی طرفی خبر و واقعی بودن آن گزینه های مهم پاسخگویان برای انتخاب منبع خبر براساس این نظرسنجی است.

همچنین نیمی از پاسخگویان برای دریافت اخبار و اطلاعات از شبکه های اجتماعی نیز استفاده می کنند و در میان شبکه های اجتماعی شبکه اجتماعی فیس بوک بیشترین استفاده را در آمریکا دارد.