اقرار توئیتر به یک ضعف خود

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

توییتر برنامه های خود برای تبدیل این سایت به یک ابزار خرید آنلاین را متوقف کرد تا بر روی طرح های دیگری متمرکز شود.

به گزارش گرداب به نقل از دیجیتال ترندز، توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در بخش های مختلف به این کار اشتغال داشته‌اند، مرخص شدند.

این ابتکار عمل که توسط دیک کاستتولو مدیر قبلی توییتر آغاز شد، شامل اقداماتی همچون افزودن دکمه خرید به پست های توییتری بود تا کاربران بتوانند به طور مستقیم از این شبکه اجتماعی خرید کنند.

اما مساله این است که کاربران توییتر را شبکه‌ای اجتماعی برای تبادل اخبار و اطلاعات می دانند و نه ابزاری برای خرید کالا و دسترسی به خدمات. تغییر سیاست توییتر در این زمینه به معنای غیرفعال شدن دکمه خرید نیست و قرار است این شرکت بر روی انتشار آگهی های محصولات مختلف خود متمرکز شود.نمایش تبلیغات برای کاربران توییتر بر مبنای سابقه استفاده آنها از توییتر صورت می گیرد.

توییتر هفته گذشته اعلام کرد افزودن لینک، تصویر و ویدئو به پست های کاربران را بخشی از محدودیت 140 کاراکتری پست های این شبکه اجتماعی محسوب نمی کند تا کاربران مجال بیشتری برای ارسال مطالب متنوع داشته باشند.