به گزارش
گرداب به نقل از مشبل، دامنه نارضایتی از امازون با سرعت حیرت آوری گسترش یافت و شبکه های اجتماعی را هم در برگفت. به گونه ای که یک پیکار بزرگ در توییتر به راه افتاد و هندی ها به نشانه اعتراض خواستار عدم خرید از آمازون شدند.
کاربران خشمگین هندی مطالبی را در شبکه های اجتماعی و به خصوص توییتر در مورد آمازون منتشر کرده و فروش کفش پاک کن با تصاویر خدایان هندو، مسیح و آیاتی از قرآن مجید را توهین آمیز دانستند. پس از استفاده این کاربران از هشتگ #BoycottAmazon و تبدیل این اعتراض به یک روند گسترده در توییتر کاربران دیگری با ادیان مختلف به هندی ها پیوستند.
بسیاری از کاربران آمازون را به حذف برنامه تلفن همراه این شرکت و عدم استفاده از آن برای خرید کالا تهدید کردند. همچنین برخی کاربران با حضور گسترده در سایت آمازون نمرههای پایینی را برای رتبه بندی محصولات عرضه شده در این فروشگاه آنلاین اختصاص دادند.
محصولات جنجالی سایت آمازون توسط خرده فروشی به نام Rock Bull عرضه شده و مدیران این سایت بعد از دریافت انبوهی از بازخوردهای منفی فروش اکثر اقلام یاد شده را متوقف کردند.