Gerdab.IR | گرداب

دستگیری عامل انتشار پایان‌نامه‌های دانشگاهی

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار مقاله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی در سایت خود می‌نمود خبر داد.

به گزارش گرداب، سرهنگ کاکوان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، گفت: شخصی با طرح شکایتی به این پلیس مراجعه، بیان نمود فردی ناشناس اقدام به انتشار و فروش پایان‌نامه اینجانب در فضای مجازی بدون اجازه نموده است. شاکی افزود وی با درج مقاله و پایان‌نامه‌های مختلف در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام به این عمل می‌نماید.
 
 این مقام انتظامی افزود: در این خصوص با اقدامات فنی و پلیسی و بررسی‌های لازم  صاحب وب سایت شناسایی شد لذا متهم طی هماهنگی با مقام محترم قضایی احضار و از تحقیقات به عمل آمده با توجه به ادله مستندات موجود به عمل خود معترف گردید و انگیزه از کار خود را کسب درآمد بیان نمود بدین وسیله پرونده تکمیلا به همراه متهم به دادسرا ارسال گردید.
 
سرهنگ کاکوان در پایان به شهروندان هشدار داد: که هیچگاه به سایت‌ها و صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه در قبال بارگذاری مقاله‌ها و پایان‌نامه‌های علمی‌تان یک سری خدمات به شما بدهند هشیار بوده و اطلاعات شخصی و خصوصی‌تان را در سایت‌ها غیر معتبر بارگذاری ننمایید و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارشات مردمی اعلامم نمایید.