Gerdab.IR | گرداب

دست دادن سال آینده متحول می‌شود

دست دادن سال آینده متحول می‌شود
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

انگلیس در حال تصویب قانونی است که تعهدات امنیتی جدیدی را برای تولیدکنندگان دستگاه‌های اینترنت اشیا ،وزارت دیجیتال، رسانه و ورزش ایجاد می‌کند.

به گزارش گرداب، اکنون قرار است به ایموجی “دست دادن” هم رنگ‌های پوستی مختلف اضافه شود. هنگامی که کنسرسیوم یونی کد ایموجی ۱۴.۰ را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند، شامل نماد “دست دادن” خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد رنگ پوست مورد نظرشان را برای ایموجی “دست دادن” از ترکیب ۲۵ رنگ مختلف انتخاب کنند.

جرمی برژ، موسس ایموجی پدیا سال گذشته درباره پروسه طراحی ایموجی با نکست وب صحبت کرده بود. از ابتدا تا انتهای کار، طراحی یک ایموجی ممکن است دو سال زمان ببرد. آنچه که طراحی ایموجی “دست دادن” را چالش برانگیز کرد این موضوع بود که مربوط به دو نفر می‌شد. کنسرسیوم یونی کد می‌توانست این ایموجی را زودتر طراحی کند، اما یک محدودیت در مودیفایر کدینگ این سازمان باعث می‌شد دست‌های دو نفر یک رنگ پوست را داشته باشند. اکثر پلتفرم‌ها منتظر شدند تا یونی کد حمایت از رنگ‌های پوست مختلف در ایموجی “دست دادن” را اضافه کند. این سازمان از زمان انتشار ایموجی ۱۲.۰ سرگرم کار برای افزودن این قابلیت بوده است.

بر اساس گزارش انگجت، قرار بود این ایموجی در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، اما پاندمی ویروس کرونا باعث تاخیر در این برنامه شد و اکنون که اوضاع به روال عادی برمی گردد، این ایموجی هم قرار است تا سال آینده به گوشی کاربران بیاید.