Gerdab.IR | گرداب

بررسی وضعیت رمزارزها در دستور کار امروز مجلس

بررسی وضعیت رمزارزها در دستور کار امروز مجلس
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش گرداب، جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد.

در این جلسه ادامه بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار ، طرح ساماندهی صنعت خودرو، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در مورد طرح استفساریه بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار نیز در دستور امروز صحن علنی قرار دارد.

بر اساس این گزارش لایحه اصلاح ماده۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و گزارش کمیسیون عمران در مورد زلزله سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه های اعلام شده امروز نمایندگان در جلسه علنی است.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد موارد اعلامی نقض، اجرای ناقص و استنکاف از اجرای اصل ۱۳۴ قانون اساسی و قوانین متعدد در موضوع عدم تصویب تمام یا بخشی از مقررات و آیین نامه های اجرائی قوانین از دیگر دستورات اعلام شده از سوی هیات رییسه مجلس نیز برای جلسه روز چهارشنبه مجلس پیش بینی شده است.