Gerdab.IR | گرداب

معرفی ۷ محصول دانش‌بنیان در حوزه شبیه سازی

معرفی ۷ محصول دانش‌بنیان در حوزه شبیه سازی
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰

یکی از نیاز‌های امروز کسب و کار‌ها استفاده از فناوری‌های مدرن و مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است. بر همین اساس در این گزارش به معرفی ۷ محصول در حوزه شبیه‌سازی می‌پردازیم.

به گزارش گرداب، مفهوم هوشمندسازی کسب‌وکار‌ها از اواسط دهه ۱۹۹۸ آغاز شد. این کار به معنای افزایش سوددهی سازمان در بازار رقابتی با استفاده هوشمندانه از اطلاعات موجود در سازمان در فرآیند تصمیم‌گیری است. این کار برای استفاده‌کنندگان مزیتی، چون امکان دسترسی بی‌واسطه به داده‌ها توسط تصمیم گیرندگان در تمام سطوح سازمان است. در این صورت این افراد قادر خواهند بود که با داده‌ها تعامل داشته باشند و آن‌ها را تحلیل کنند و در نتیجه بتوانند کسب و کار را مدیریت کند، کارایی را بهبود بخشند، فرصت‌ها را کشف کنند و کارشان را با بازدهی بالا انجام دهند.

بازار این فناوری در ایران با استفاده از فناوری شبیه سازی و انیمیشن و تولید ۷ محصول رونق گرفت. محصولاتی که به سازمان‌ها و کسب‌وکار‌ها این امکان را می‌دهد تا مسیر هوشمندی خود را سرعت و کیفیت بالاتری طی کنند.

پلتفرم یکپارچه تبلیغاتی بر روی بستر وب

یکی از محصولات تولیدی در این حوزه پلتفرم یکپارچه تبلیغاتی بر روی بستر وب است. این پلتفرم، بستری یکپارچه مبتنی بر وب است که در آن کلیه و یا بخشی از خدمات تبلیغات و بازاریابی آنلاین به کسب‌وکار‌ها و سایت‌هایی که می‌خواهند از تبلیغات آنلاین برای خود استفاده کنند ارائه می‌شود. این محصول تولید شرکت کسب و کار‌های نوپای خاورزمین است.

این پلتفرم‌ها به مشتری‌ها (شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ) که مایل به استفاده از روش‌های مختلف تبلیغات آنلاین هستند، خدمات می‌دهند. این خدمات شامل تبلیغات کلیکی، اتوماسیون بازاریابی، مدیریت محتوا (از جمله وبلاگ نویسی)، سئو، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات ایمیلی و ... است.

تولید انواع انیمیشن

شرکت حامی رسانه نواندیش نیز برای شتاب دادن به روند هوشمندسازی کسب‌وکار‌ها تولید انواع انیمیشن ورود کرد. این شرکت به حوزه تولید انواع انیمیشن‌های ۲ بعدی، ۳ بعدی، موشن گرافیک ۲ بعدی، موشن گرافیک ۳ بعدی، تیزر تبلیغاتی، تولید فیلم مستند، تلفیق ۳ بعدی و واقعیت، تور مجازی، شبیه‌ساز ۳ بعدی و کتاب تعاملی ورود کرده است.

بازی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی

یکی از محصولات تولیدی در این حوزه بازی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است. بازی‌هایی که با تلاش شرکت دانش‌بنیان هوشمند اول بهشتی (هاب) تولید و روانه بازار شده است. توسعه زیرساخت خدمات ارزش افزوده و ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال نیز توسط این شرکت در این حوزه ارائه شده است. محصولاتی که تاثیر بسزایی در هوشمند شدن کسب و کار‌ها دارد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

شرکت مهندسین فرا کارانت نیز با ورود به این حوزه اقدام به ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ کرده است. این شرکت در بازه وسیعی از محصولات و خدمات حوزه فضای مجازی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

همه کسب و کار‌ها و افراد برای موفقیت بیشتر و کاهش هزینه‌ها با طراحی سایت و اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ در حال اصلاح چهره خود در فضای مجازی در صفی طولانی قرار داشته و شناسایی سرویس دهنده متعهد که بتواند نقش موثر در این رقابت ایفا نماید شاید سخت‌ترین کار باشد. بر همین اساس دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ یکی از نیاز‌های اصلی این روز‌های کسب و کار‌ها است.

خدمات مشاوره و برنامه‌ریزی کمپین‌های جامع تبلیغاتی

شرکت خلاق سروش سیما دیگر مجموعه‌ای است که پا به این عرصه گذاشته است. این شرکت با ارائه خدمات مشاوره و برنامه‌ریزی کمپین‌های جامع تبلیغاتی به این حوزه ورود کرده است.

بازاریابی دیجیتال یعنی استفاده از ابزار‌های دیجیتال در بستر اینترنت، برای بازاریابی خدمات و محصولات. دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اینکه بهبود کسب و کار‌های آنلاین مناسب برای کسب و کار‌های سنتی است و کمک زیادی به معرفی محصولات و خدمات می‌کند.

در دیجیتال مارکتینگ سعی می‌شود از طریق ابزار‌هایی مثل وب سایت، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی رفتار کاربران و مخاطبان تحلیل شود تا بعد از بررسی‌های انجام شده بتوان بیشترین بازدهی را از بازاریابی بر روی این افراد کسب کرد. فضای دیجیتال، فرصتی را برای مخاطب فراهم می‌کند تا در هر زمان و هر مکان به حجم قابل توجهی از اطلاعات دسترسی داشته باشد.

ارائه خدمات برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و تحلیل و مصورسازی

خدمات برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و تحلیل و مصورسازی بیگ دیتا محصول بعدی در این حوزه است. این خدمات توسط شرکت بیگ دیتا ارائه می‌شود. این خدمات برای ایجاد تغییر و بهبود مشکلات سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌شود تا این مجموعه‌ها بتوانند گامی بزرگ برای برندسازی محصولات خود بردارند.

سامانه تحلیل رفتار مشتریان فروشگاهی پاپرا

شرکت دیده‌بان صنعت خرده فروشی نیز با طراحی و تولید سامانه تحلیل رفتار مشتریان فروشگاهی پاپرا در این حوزه فعالیت می‌کند.

این سامانه‌ها عملیات بخش بندی مشتریان، مانیتورینگ تغییرات رفتاری آن‌ها و ارائه لیست‌های عملیاتی از مشتریان هدف را به همراه انواع گزارشات مدیریتی و مقایسه ای، فراهم می‌کند. در این سامانه می‌توانید چرخه تحلیل مشتریان، تعامل هدفمند، فیدبک و بازنگری در استراتژی را بصورت یکپارچه تجربه کنید.