Gerdab.IR | گرداب

امکانات جدید در تازه‌ترین بروزرسانی اپلیکیشن «تپسی سفیران»

امکانات جدید در تازه‌ترین بروزرسانی اپلیکیشن «تپسی سفیران»
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰

اضافه شدن دکمه خاموش هنگام درخواست سفر، جدیدترین قابلیت اپلیکیشن «تپسی سفیران» است.

به گزارش گرداب، «تپسی» که یکی از اپلیکیشن‌های درخواست آنلاین تاکسی در کشور است، برای رانندگان خود اپلیکیشن «تپسی سفیران» را راه‌اندازی کرده است. «تپسی سفیران» تا مهر ۱۴۰۰ در کافه بازار حدود ۳۰۰ هزار، مایکت ۲۰۰ هزار و در سیب اپ ۷۸ هزار بار دانلود و نصب شده است.

تپسی برای رفاه حال رانندگان خود اپلیکیشن سفیران (رانندگان) را طراحی کرده است. این ایده سبب به وجود آمدن شغل برای رانندگان شده و با ارائه قابلیت‌های متنوع کار را برای آن‌ها راحت کرده است. سفیران تپسی در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند در این اپلیکیشن فعالیت کنند و با مشاهده درخواست خودرو توسط مسافر و امکان بررسی مبدا و مقصد سفر، آن سفر را قبول کنند.


برخی از ویژگی‌های اختصاصی اپلیکیشن تپسی سفیران عبارت است از: امکان تسویه در لحظه، اختصاص سهمیه بنزین ماهانه، ارائه گزارش‌های دقیق درآمد روزانه، هفتگی و ماهانه، امکان داشتن دو مسافر در یک مسیر با فعال کردن قابلیت تپسی‌لاین و....

تغییرات در نسخه جدید

آخرین بروزرسانی «تپسی سفیران» در مهر ۱۴۰۰ بود که از مهم‌ترین تغییرات این بروزرسانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• اضافه شدن دکمه خاموش هنگام درخواست سفر
• بازطراحی صفحه پیمایش سوخت
• بهبود عملکرد اپلیکیشن
• رفع مشکلات عملکردی

اضافه شدن دکمه خاموش هنگام درخواست سفر

در جدیدترین بروزرسانی «تپسی سفیران» قابلیت خاموش کردن دکمه درخواست سفر برای رفاه حال سفیزان این شرکت افزوده شده است. همچنین مشکلات مربوط به برنامه برای کاربران راننده رفع و عملکرد آن بهبود پیدا کرده است.

امکانات جدید در تازه‌ترین بروزرسانی اپلیکیشن «تپسی سفیران»

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه گوشی‌های هوشمند برخی از شرکت‌ها اپلیکیشن‌هایی طراحی کردند که کاربران بتوانند به صورت آنلاین و در هر زمان و مکان اقدام به درخواست تاکسی‌های اینترنتی کنند.

تپسی نیز یک اپلیکیشن درخواست آنلاین تاکسی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هر ساعتی از شبانه روز درخواست تاکسی بدهند. شرکت تپسی توسط پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در سال ۹۵ تاسیس شد.