Gerdab.IR | گرداب

صرافی "بایننس" به دنبال ثبت قانونی در انگلستان

صرافی
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰

مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرده است که در طی ۱۸ ماه آینده با وجود محدودیت‌های رگولاتور انگلستان به دنبال ورود قانونی به این کشور هستند.

به گزارش گرداب - مدیرعامل بایننس چانگ پنگ ژائو گفته است که این صرافی در طی ۶ تا ۱۸ ماه آینده به دنبال گسترش قلمرو خود و ورود به بازار انگلستان هستند. این مسئله با وجود محدودیت‌های اخیر رگولاتور این کشور برای قانونمند شدن مبادلات در این کشور رخ می‌دهد.

نهاد مدیریت مالی انگلستان درخواست بایننس برای مبادله در بریتانیا را در ماه ژوئن میلادی رد کرده بود و محدودیت‌های قانونی برای صرافی‌های کریپتو وضع کرده بود. بایننس یکی از بزرگترین صرافی‌های کریپتو دنیاست.

برای ثبت قانونی در انگلستان، بایننس باید از قوانین مالی و نظارتی انگلستان برای پولشویی و حمایت از تروریسم تبعیت کند. برای مطابقت قانونی، مدیرعامل بایننس اعلام کرده که این شرکت به دنبال بنا کردن یک شرکت مشخص برای عملیات در انگلستان است تا به عنوان زیرمجموعه بایننس آمریکا فعالیت کند.

ژائو روز ۴ دسامبر به روزنامه تلگراف گفته است که بایننس به دنبال اخذ مجوز در انگلستان است و برای این تعدادی از کارمندان سابق رگولاتوری انگلستان را استخدام کرده است و صد‌ها کارمند مطابقت قانونی را از زمان لغو درخواست خود در ماه ژوئن به مجموعه‌اش اضافه کرده است.

در ماه اکتبر، این صرافی کریپتو رئیس سابق ارتباطات بین‌الملل نهاد خدمات مالی دوبی را به عنوان مسئول رگولاتوری خود استخدام کرد تا بتواند روابط بهتری با نهاد‌های قانون‌گذار بین‌المللی داشته باشد.

ژآئو همچنین اشاره کرد که این پلتفرم کاملا با رگولاتور‌ها در ارتباط است و به دنبال تغییرات بنیادی در پلتفرم خود برای مطابقت با قوانین کشورهاست.

با گرفتن مجوز از FCA، بایننس می‌تواند محصولات خود همچون معاملات آتی و سایر مشتقات را در آمریکا به فروش برساند. در ماه سپتامبر بایننس اعلام کرد که کاربران استرالیایی تنها ۹۰ روز فرصت دارند تا پوزیشن‌های معاملات آتی و توکن‌های اهرم‌دار را ببندند. این به دنبال اعمال محدودیت از سوی قانون‌گذاران استرالیا صورت گرفت.

بایننس همچنین تعدادی از انواع مبادلات خود را برای کاربران آلمان، ایتالیا و هلند محدود کرده است.