Gerdab.IR | گرداب

طراحی پلتفرم چندزبانه برای معرفی و فروش محصولات دانش بنیان

طراحی پلتفرم چندزبانه برای معرفی و فروش محصولات دانش بنیان
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰

محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی پلتفرمی چند زبانه به عنوان بستری برای معرفی و فروش کالا و خدمات انواع تامین کنندگان شدند.

به گزارش گرداب، الهام معین‌پور مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما فعالیت خود را از سال ۸۳ در حوزه IT و ICT آغاز و در سال ۹۴ دانش بنیان شد که با توجه به تولید انواع نرم‌افزار‌های دانش بنیان، توانست سهمی از کسب و کار کشور در حوزه IT را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه شرکت ما نرم‌افزار‌های موردنیاز ادارات، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و بخش‌های خصوصی را به شکل سفارشی طراحی و در اختیارشان قرار می‌دهد، اظهار کرد: بخش دیگر شرکت ما در زمینه تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های فناور و دانش بنیان و ارائه خدمات کارگزاری به این شرکت‌ها فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان، دلیل ورود این شرکت به حوزه تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان‌ها را فقدان فضای متمرکز و یکپارچه برای معرفی و فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان در کشور اعلام کرد و گفت: بر این اساس تصمیم به طراحی پلتفرمی چند زبانه با فیلتر‌های خاص گرفتیم که شامل شرکت‌ها به عنوان تامین کنندگان از یکسو و خریداران از سوی دیگر می‌شود.

معین‌پور در مورد ویژگی‌های این پلتفرم سه زبانه گفت: در حال حاضر این محصول به زبان‌های انگلیسی، فارسی و عربی روی سایت قرار گرفته و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با ورود به این آن، محصولات و خدمات خود را به چندین روش مختلف ثبت و معرفی کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برای معرفی محصولات دانش بنیان فضایی به جز شرکت در نمایشگاه‌های صندوق نوآوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وجود ندارد، اما این پلتفرم سه زبانه با اتصال به درگاه‌های بانکی و پستی و نیز سرویس‌هایی داخلی و خارجی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محصولات خود را معرفی کنند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ادامه داد: ما درگاه‌های بانکی و پستی را به صورت اختصاصی در اختیار هر یک از شرکت‌ها قرار داده‌ایم که می‌توانند موضوع فروش و ارسال کالا و سایر فعالیت‌های خود را در آن مدیریت کنند.

منبع: جام جم