Gerdab.IR | گرداب

آلمان در صدر کشور‌های دوستدار ارز دیجیتال

آلمان در صدر کشور‌های دوستدار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

پس از آلمان، سنگاپور، آمریکا، استرالیا و سوئیس قرار گرفته است.

به گزارش گرداب به نقل از موسسه کوین‌کاب (Coincub) کشور آلمان در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ در صدر کشور‌های دوستدار ارز دیجیتال قرار گرفته است.

بانک‌های پس‌انداز آلمان اعلام کرده‌اند که در حال بررسی ساخت یک کیف پول برای معاملات ارز دیجیتال هستند. سرمایه این بانک‌ها بیش از ۱ تریلیارد یورو برآورد می‌شود و بزرگترین نهاد مالی در آلمان هستند.

پس از آلمان در این گزارش سنگاپور به عنوان دومین کشور از حیث دوستدار ارز دیجیتال بودن قرار گرفته است و پس از آن ایالات متحده، استرالیا و سوئیس قرار دارد.

مدیرعامل این موسسه درباره این پژوهش می‌گوید:
«ما دقیق‌ترین تصویر از ارز دیجیتال در سراسر دنیا را ارائه کرده‌ایم و رتبه‌بندی ما همواره در حال تغییر است. در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ روش امتیازدهی ما بیشتر بر روی اهمیت بعضی دسته‌بندی‌ها بر سایر آن‌ها تاکید کرده است و ما دسته‌بندی‌های جدیدی مانند «استعداد» (دسترسی به دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال توسط موسسات معتبر و پیشگام)، «کلاه‌برداری» و تعداد پروژه‌های ارز دیجیتال در هر کشور اضافه کرده‌ایم.


با بسط و توسعه یافتن رویداد‌ها در این حوزه، این موسسه تحقیقاتی به دنبال بررسی این رویداد‌ها و همایش‌های مهم در این حوزه نیز هست و در نهایت هدفش ارائه ارزیابی دقیقی برای شناسایی وضعیت کشور‌ها نسبت به ارز دیجیتال است.