Gerdab.IR | گرداب

بازار نزولی ارز‌های دیجیتال ممکن است چهار سال طول بکشد

بازار نزولی ارز‌های دیجیتال ممکن است چهار سال طول بکشد
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

ارز‌های دیجیتال در ماه‌های اخیر به دنبال افزایش تورم جهانی و به خصوص کشور‌های غربی شاهد ریزش بی‌سابقه‌ای است.

به گزارش گرداب، ارز‌های دیجیتال در سال‌های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند و امروزه بسیاری از مردم با این حوزه آشنا هستند. اما این بازار که در سال‌های اخیر به رشد چشمگیر و کسب درآمد معروف شده بود، در ماه‌های اخیر روند نزولی چشم‌گیری را شاهد بوده است و این روند نزولی ادامه خواهد داشت.

برطبق دیدگاه اکثر تحلیل‌گران این حوزه بازار نزولی ارز‌های دیجیتال ممکن است چهار سال طول بکشد. ارز‌های دیجیتال در ماه‌های اخیر به دنبال افزایش تورم جهانی و به خصوص کشور‌های غربی ریزش بی‌سابقه‌ای را شاهد بود و هیچ دلیلی برای این که پایانی برای این ریزش متصور باشیم، وجود ندارد.

مهندس فناوری اطلاعات بیلی مارکوس که به همراه جکسون پالمر در سال ۲۰۱۳ دوج کوین را ایجاد کرد، در توییتر نظرات خود را در مورد بازار نزولی ارز‌های دیجیتال فعلی، دلایل آن و مدت زمان ماندگاری آن به اشتراک گذاشت. او در توییتی با چاشنی شوخی نوشت انتظار دارد اوضاع بازار ارز‌های دیجیتال "در نهایت خوب شود. "

با این حال، او خاطرنشان کرد که ممکن است مدت زیادی طول بکشد او نوشت: "به زودی نه"؛ و تخمین می‌زند که دوره انتظار ممکن است تقریباً چهار سال باشد.

زمستان قبلی بازار ارز‌های دیجیتال نیز تقریباً چهار سال طول کشید، از ژانویه ۲۰۱۸ شروع شد و تا سال ۲۰۲۱ ادامه یافت، زمانی که بیت کوین در آپریل به بالاترین سطح تاریخ ۶۳۵۰۰ دلار رسید و سپس در نوامبر به نزدیک به ۶۹۰۰۰ دلار رسید.

در حال حاضر، ارز دیجیتال پرچمدار پس از مواجه شدن با یک افت دیگر، در حال تغییر قیمت است و به سطح ۲۲۳۲۶ دلار رسیده. اتریوم با قیمت ۱۱۹۰ دلار معامله می‌شود. دوج کوین نسبت به اوج تاریخی ۰.۷۳۷۶ دلاری خود که در ماه می‌گذشته حدود ۹۲ درصد کاهش یافته است.