Gerdab.IR | گرداب

۵۱ درصد مردم آمریکای لاتین تجربه تراکنش ارز دیجیتال دارند

۵۱ درصد مردم آمریکای لاتین تجربه تراکنش ارز دیجیتال دارند
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱

نظرسنجی صورت‌گرفته توسط شرکت مسترکارت نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم این کشور‌ها حداقل یک تراکنش ارز دیجیتال داشته‌اند.

به گزارش گرداب، پرداخت دیجیتال از طریق ارز دیجیتال در زمان همه‌گیری کرونا در آمریکای لاتین بسیار رواج یافت و ۵۱ درصد مردم این منطقه حداقل یک تراکنش ارز دیجیتال داشته‌اند.

بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده در میان بیش از ۳۵۰۰۰ نفر توسط غول پرداخت دیجیتال مسترکارت، ۵۱ درصد از مصرف کنندگان آمریکای لاتین حداقل یک تراکنش با دارایی‌های دیجیتال انجام داده‌اند و بیش از ۳۳ درصد از آن‌ها از استیبل کوین برای خرید‌های روزمره استفاده کرده اند. این مطالعه با هدف ارزیابی رفتار مصرف‌کننده در مورد روش‌های پرداخت نوظهور است.

طبق این نظرسنجی، در آمریکای لاتین، ۵۴ درصد از مصرف کنندگان لاتین به عملکرد دارایی‌های دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری خوش بین هستند.

در همین حال، دو سوم مردم لاتین خواهان یک گزینه پرداخت ترکیبی هستند که شامل هر دو روش پرداخت رمزنگاری و سنتی برای عملیات روزانه آن‌ها باشد. ۴۰ درصد گفتند که مایلند «کارکرد‌های مرتبط با ارز دیجیتال را مستقیما از مؤسسه مالی خود در دسترس داشته باشند». علاوه بر این اکثر مصرف‌کنندگان هنگام معامله با «سازمان‌های مورد اعتماد» احساس راحتی بیشتری در پرداخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری دارند.

منبع: The Block