Gerdab.IR | گرداب

هم قدم با زائرین حسینی؛ سامانه اعلام وضعیت اربعین "بله"

هم قدم با زائرین حسینی؛ سامانه اعلام وضعیت اربعین
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

با نزدیک‌شدن ایام اربعین حسینی اپلیکیشن «بله» با طراحی سامانه‌ای ارتباط زائران حسینی را تسهیل می‌کند.

به گزارش گرداب، پیاده‌روی اربعین یکی از بزرگترین گردهمایی سالانه عشاق اباعبداللّه الحسین (علیه‌السلام) و نمایشی بی‌همتا از شور و شعور حسینی است. همانند سال‌های گذشته میلیون‌ها زائر به سمت کربلا راهی می‌شوند. به طور معمول اولین نیاز زائران پس از خروج از کشور نیاز به ارتباط است.

امروزه وسایل ارتباطی فراوانی در دسترس کاربران قرار دارد. یکی از این ابزار‌ها اپلیکیشن‌های ارتباطی است. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان ایرانی " بله" است که علاوه بر قابلیت‌های یک پیام‌رسان خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد.

پیا‌م رسان بله به همین منظور، با طراحی سرویس سامانه اعلام وضعیت اربعین ارتباط ویژه‌ی زائران با خانواده و آشنایانشان را در دسترس کاربران خود قرار داده است.

این سامانه برمبنای کد ussd باهمکاری ستاره پونصد ارتباط ویژه زائران اربعین را تسهیل می‌کند. این پلتفرم به صورت کاملاً رایگان با سیم‌کارت ایرانی و بدون نیاز به اینترنت یا خرید سیم‌‎کارت عراقی با ثبت وضعیت، زائران را از حال و موقعیت مکانی یکدیگر باخبر می‌کند.

 

چگونه در سفر اربعین بدون نیاز به اینترنت و به‌طور رایگان اعلام وضعیت کنیم؟

اگر مسافر هستید برای استفاده از این سامانه آخرین نسخه اپلیکیشن را نصب کرده و به قسمت ویترین بروید و در بخش اعلام وضعیت، وضعیت خود را ثبت کنید. ازاین پس مخاطبان شما با وارد کردن شماره در قسمت مشاهده‌ی وضعیت می‌توانند از وضعیت و موقعیت‌مکانی شما باخبر شوند.

اگر مسافر دارید برای باخبرشدن از حال آن‌ها کافی‌ست شماره شخص مسافر را در قسمت مشاهده‌ی وضعیت در ویترین در بله وارد کنید.
برای استفاده از سامانه اعلام وضعیت، پس از بروزرسانی به آخرین نسخه اپلیکیشن به قسمت ویترین رفته وضعیت جدید خود را ثبت کنید یا از وضعیت دیگران باخبر شوید. همچنین می‌توانید مرتباً وضعیت مکانی خود را بروزرسانی کرده و از وضعیت تازه‌ی همسفرانتان مطلع شوید.

 

همقدم با زائرین حسینی؛ سامانه اعلام وضعیت اربعین

از مزایای استفاده از این سرویس رایگان بودن، عدم نیاز به اینترنت و سیم‌کارت عراقی است.
توجه داشته باشید که با انجام فعالیت‌های زیر در کشور عراق برای تلفن‌همراه شما از سوی اپراتور هزینه در نظر گرفته می‌شود:

_اگر داده یا data تلفن‌همراه خود را روشن کنید.
_ اگر با سیم‌کارت ایرانی خود پیامک بزنید.
_اگر به تماس تلفنی خود پاسخ دهید یا با سیم‌کارت ایرانی خود به جایی زنگ بزنید.
بهتر است برای جلوگیری از هزینه‌های اپراتور پس از خروج از مرز ایران تلفن‌همراه خود را بر روی حالت هواپیما تنظیم کنید.