Gerdab.IR | گرداب

اینستاگرام بستری برای جرم؛ نوجوان قاتل در تماس تصویری می‌پرسد با جنازه چه کند؟

اینستاگرام بستری برای جرم؛ نوجوان قاتل در تماس تصویری می‌پرسد با جنازه چه کند؟
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱

پلیس شهر بن‌سالم در ایالت پنسیلوانیای آمریکا یک نوجوان ۱۶ ساله را به خاطر دست داشتن در قتل یک دختر دستگیر کرد. این نوجوان ۱۶ ساله پس از ارتکاب به قتل در اینستاگرام کمک می‌خواست تا با جنازه مقتول چه کند.

به گزارش گرداب، پلیس بن‌سالم گفته است که اطلاع آن‌ها از این قتل از تماس یک خانواده نگران آغاز شد؛ والدین دختری که در اینستاگرام با یک پسر ۱۶ ساله چت کرده بود. این پسر ۱۶ ساله که جاشوآ کوپر نام دارد، در تماس ویدیویی با این دختر از او کمک خواسته بود که چطور جنازه را باید از میان برد. در این تماس ویدیویی پا‌های آغشته به خون مقتول معلوم بوده است.

پس از تماس والدین این دختر نوجوان، پلیس به سراغ جاشوا کوپر رفتند. به محض رسیدن نیرو‌های پلیس به محل سکونت او، این پسر نوجوان از آنجا فرار کرد.

افسر‌های پلیس با ورود به محل سکونت آن پسر نوجوان با یک جنازه دختری روبرو شدند که بر کف زمین حمام افتاده بود و به اصابت گلوله جان باخته بود.

پلیس همچنین در گزارش خود آورده است که اقدامات اولیه برای تمیز کردن صحنه جرم انجام شده بود. کوپر نوجوان ۱۶ ساله با اتهام قتل، در اختیار داشتن اسباب جرم و تلاش برای دستکاری شواهد روبرو شده است.

این قاتل نوجوان پس از ارتکاب جرم در فضای مجازی و اینستاگرام از دوستان خود پرسیده بود که چه کاری باید انجام دهد. کاربران آمریکایی در واکنش به این خبر، فیلم‌ها، بازی‌های ویدیویی و فضای مجازی را عامل خشن شدن نوجوانان این کشور معرفی کرده‌اند.
___________________
منبع: نیویورک تایمز