Gerdab.IR | گرداب

شورای اعتماد و امنیت توئیتر منحل شد

شورای اعتماد و امنیت توئیتر منحل شد
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱

ایمیلی جدید نشان می‌دهد که شبکه اجتماعی توئیتر روز گذشته شورای اعتماد و امنیت خود را منحل کرده است.

به گزارش گرداب، این گروه شامل تعدادی از داوطلبان بود که از خارج شرکت مشاوره کارشناسی درباره ایمنی آنلاین ارائه می‌دادند.

در ایمیل فاش شده، آمده است: همزمان با ورود توئیتر به مرحله جدید، ما بهترین روش برای فراهم کردن چشم انداز به محصول و توسعه سیاست گذاری خود را دوباره ارزیابی می‌کنیم. به عنوان بخشی از این فرایند، به این نتیجه رسیدیم که شورای اعتماد و ایمنی بهترین ساختار برای دستیابی به چشم انداز مذکور نیست.

آلکس هولمز، یکی از اعضای این شورا در توئیتی اعلام کرد ایمیل را پس از لغو شدن جلسه با شرکت دریافت کرده است. هولمز که یکی از اعضای شورای مشاوران بنیاد بیل و ملیندا گیتس است، در این باره می‌گوید: شیوه اعلام این موضوع و نحوه رفتار با اعضای شورا تاسف بار و غیرقابل قبول است.

او در ادامه افزود: طی هفته گذشته به دلیل اقدامات کارمندان توئیتر، ایمنی شخصی و سلامت چند نفر از اعضای شورا تحت تاثیر قرار گرفت.

ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر همچنان در حال تغییر شکل این سازمان و فرم دهی آن به سمت ایجاد ایده آل «آزادی بیان مطلق» در پلتفرم است که شامل احیای حساب‌های کاربری افراطیون می‌شود.

ماسک درباره نگرانی‌های مربوط به سواستفاده و اخبار جعلی در پلتفرم اعلام کرد این شرکت از آزادی بیان دفاع می‌کند نه از آزادی دسترسی.