Gerdab.IR | گرداب

همکاری آمازون با ارز دیجیتال ریپل

همکاری آمازون با ارز دیجیتال ریپل
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

غول تجارت الکترونیک آمریکایی با شرکت RippleNet همکاری می‌کند تا با استفاده از ریپل معاملات سریع و مقرون به صرفه‌ای انجام دهد.

به گزارش گرداب، آمازون تایید کرده است که همکاری نزدیکی با شرکت ریپل خواهد داشت و از ارز XRP برای انجام تراکنش‌‎های خود استفاده می‌کند.

XRP ریپل راهکار‌های سریع‌تر و کارآمدتری برای خدمات جهانی آمازون ارائه می‌کند. با ورود ارز‌های دیجیتال به حوزه تجارت الکترونیک، گام بلندی در زمینه به‌کارگیری از این فناوری‌های جدید برداشته می‌شود.

در یک بیانیه بسیار مهم شرکت آمازون همکاری خود با ریپل را تایید کرد و اعلام کرد از ارز XRP برای پرداخت تراکنش‌های خود استفاده می‌کند. این همکاری به معنای تغییری بنیادی در افق حوزه تجارت الکترونیک است. ریپل تضمین داده که راهکار‌های پرداخت سریع‌تر و کارآمدتری برای آمازون به ارمغان بیاورد.

به‌کارگیری XRP در سامانه پرداخت آمازون باعث توجه دوباره به ارز‌های دیجیتال و پذیرش آن‌ها خواهد بود. آمازون یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیک در جهان است و ریپل نیز یکی از پیشگامان ارز‌های دیجیتال محسوب می‌شود و می‌خواهد برای آمازون تراکنش‌های سریع و یکتایی فراهم کند و تجربه خرید الکترونیک را بهبود ببخشد.

همکاری آمازون و ریپل تازه در ابتدای خود است و احتمالا سایر شرکت‌های فناوری نیز از ریپل یا ارز‌های مشابه استفاده کنند. ریپل با راهکار‌های نوآورانه‌اش راه را برای آینده ارز‌های دیجیتال و ادغام آن‌ها با حوزه پرداخت جهانی باز می‌کند. آینده در حال حاضر برای ریپل روشن به نظر می‌رسد.