Gerdab.IR | گرداب

گزارش نیویورک تایمز:

هوش مصنوعی نشان می‌دهد صهیونیست‌ها مناطق پرجمعیت را بمباران می‌کنند/ فیلم

هوش مصنوعی نشان می‌دهد صهیونیست‌ها مناطق پرجمعیت را بمباران می‌کنند/ فیلم
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرده که از این به بعد در تحقیقات خود پیرامون جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی از ابزار‌های هوش مصنوعی استفاده کرده که نشان می‌دهند رژیم صهیونیستی مناطقی را که جمعیت غیرنظامی زیادی دارد، بمباران می‌کند.

به گزارش گرداب نیویورک تایمز اعلام کرده که است که قراردادی با دو ابزار یادگیری ماشین به نام‌های Picterra و Planet امضا کرده و از این به بعد محققان و روزنامه‌نگاران این روزنامه می‌توانند با استفاده از این ابزار‌ها که تصاویر ماهواره‌ای را تجزیه و تحلیل می‌کنند، تعداد بمب‌هایی را که رژیم صهیونیستی بر سر مردم بی‌گناه غزه می‌اندازد شناسایی کند.

شیوه تحلیل این ابزار‌ها بررسی دهانه‌ها و گودی‌های به جا مانده از بمب‌ها بر روی زمین است. گودی ایجاد شده توسط این بمب‌ها حدود ۴۰ فوت عرض دارد. این بمب‌ها پس از بمب هسته‌ای، مرگبارترین بمب در زرادخانه رژیم صهیونیستی است. به‌کارگیری مرتب این نوع بمب‌ها در مناطق پرجمعیت مثل اردوگاه جبالیا و خان‌یونس نشان از این دارد که رژیم صهیونیستی قصد نسل‌کشی دارد.

با در نظر گرفتن این نکته که ما درباره بمب‌های قدرتمند ۲ هزار پوندی صحبت می‌کنیم، نیویورک تایمز اعلام کرده که با کمک هوش مصنوعی توانسته‌اند حدود ۱,۶۰۰ دهانه انفجار را شناسایی کنند. سپس خبرنگاران به شکل دستی مواردی که به اشتباه شناسایی شده بودند را حذف کردند تا از بروز خطا در محاسبات نهایی جلوگیری کنند.

نیویورک‌تایمز اعلام کرده است که شواهد تصویری زیادی در اختیار دارد که رژیم صهیونیستی مناطقی را که جمعیت زیاد غیرنظامی وجود دارد، بمباران می‌کند. رژیم صهیونیستی دقیقاً مناطقی که اعلام کرده امن خواهد بود را هدف قرار می‌دهد و همان مناطقی را که از شهروندان فلسطینی خواسته به آنجا بروند، هدف بمب‌های مرگبار قرار می‌گیرد.

در پاسخ به سوال خبرنگار این روزنامه آمریکایی، سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرده که مسئله استفاده از بمب‌های ۲ هزار پوندی و مسائلی از این دست بعد‌ها از آن سخن گفته خواهد شد.

هوش مصنوعی نشان می‌دهد صهیونیست‌ها مناطق پرجمعیت را بمباران می‌کنند + فیلمهوش مصنوعی نشان می‌دهد صهیونیست‌ها مناطق پرجمعیت را بمباران می‌کنند + فیلمهوش مصنوعی نشان می‌دهد صهیونیست‌ها مناطق پرجمعیت را بمباران می‌کنند + فیلمهوش مصنوعی نشان می‌دهد صهیونیست‌ها مناطق پرجمعیت را بمباران می‌کنند + فیلمهوش مصنوعی نشان می‌دهد صهیونیست‌ها مناطق پرجمعیت را بمباران می‌کنند + فیلم

 

البته شایان ذکر است که نیازی به هوش مصنوعی نبود و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی آشکار است. پیش از این خبرنگاران غربی تخمین می‌زدند که حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ مورد انفجار حاصل از بمب‌های دو هزار پوندی رخ داده است که حالا با کمک ابزار‌های هوش مصنوعی این رقم به بیش از ۱.۶ هزار رسیده است.