Gerdab.IR | گرداب

فرارسیدن سال ۱۴۰۳ مبارک باد

فرارسیدن سال ۱۴۰۳ مبارک باد
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳

پایگاه رسانه‌ای گرداب، فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را به تمام مردم عزیز ایران تبریک عرض می‌کند.

یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌
یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ
یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌
حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ


خداوند را شاکریم که به ما این فرصت را داد تا یک سال دیگر در راستای افزایش آگاهی جمعی مخاطبان خود به مسائل مختلف حوزه فضای مجازی بپردازیم.

گرداب در سالی که گذشت تلاش کرد با رصد تحولات و پدیده‌های نوظهور در جهان فناوری، در آگاهی‌بخشی و تبیین این تحولات برای مخاطبان ایرانی پیشگام باشد. در سالی که گذشت، ما از اقدامات پنهانی سازمان سیا در فضای سایبر گفتیم، برخی از تاثیرات مهم فناوری بر ساختار‌های اجتماعی را بررسی کردیم، نقش فضای مجازی آشوب‌های سال ۱۴۰۱ را زیر ذره‌بین بردیم و به موضوع سیاست‌های مالیاتی دیجیتال در جهان پرداختیم.

نبرد طوفان الأقصی و ضربات غیرقابل ترمیم مقاومت بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی یکی از مهم‌ترین تحولات سال گذشته بود. گرداب کوشید با بهره‌گیری از قالب‌های متنوع رسانه‌ای بر ابعاد ناگفته‌ی جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت تاریخی ملت فلسطین تأکید کند. گرداب همچنین نشان داد که شرکت‌های بزرگ فناوری سانسور گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به نفع رژیم اشغالگر اعمال می‌کنند و با ارائه آخرین فناوری‌ها به ارتش رژیم کودک‌کش، بدون تردید همدست نسل‌کشی بی‌رحمانه مردم غزه هستند.

رصد تحولات در حوزه امنیت سایبری در سال گذشته نیز در دستور کار گرداب قرار داشت. گرداب تلاش کرد با رصد آخرین تحولات امنیتی و شناسایی تهدیدات نوظهور، آن‌ها را شناسایی کرده و توصیه‌ها و آموزش‌های لازم را به مخاطبان خود عرضه کند.

گروه رسانه‌ای گرداب ضمن تبریک عید نوروز، برای شما و خانواده‌های محترمتان سالی سرشار از بهروزی، سلامتی و موفقیت آرزومند است. از خداوند منان مسئلت داریم در تلاقی بهار قرآن و بهار طبیعت بر توفیقات خدمت‌گزاران ایران اسلامی افزوده و آن‌ها را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی یاری نماید.

*این تصویر توسط هوش مصنوعی طراحی شده است.