Gerdab.IR | گرداب

تمجيد مقام صهيونيست از حمله ارتش اين رژيم به كاروان آزادي

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۹

معاون وزير جنگ رژيم صهيونيستي طي اظهاراتي به تمجيد از اقدام ارتش رژيم صهيونيستي در حمله به كاروان امدادرساني غزه پرداخت.

به گزارش گرداب، "ماتان ويلناي" معاون وزير جنگ رژيم صهيونيستي در گفت‌وگو با راديوي اين رژيم به تمجيد از اقدام وحشيانه روز گذشته كماندوهاي نيروي دريايي رژيم صهيونيستي با كشتي هاي حامل كمك‌هاي انسان دوستانه به مردم بي دفاع غزه پرداخت و گفت كه ممانعت از اين كشتي‌ها به روش ديگري امكانپذير نبود.
وي مدعي شد كه قبل از اين حمله وحشيانه و مغاير با تمامي موازين انساني بر روي احتمال‌هاي متعددي تامل كرده و در نهايت به اين نتيجه رسيده‌اند كه ممانعت از اين كشتي‌ها به شكل ديگري مقدور نيست.
از سوي ديگر "داني آيالون" معاون وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي نيز طي اظهاراتي بي‌شرمانه درباره حمله كماندوهاي ارتش صهيونيستي به كاروان آزادي غزه ادعا كرد، دليلي براي عذرخواهي اين رژيم وجود ندارد و سربازان اسرائيلي از خود دفاع كرده‌اند.
اين مقام صهيونيست نيز فعالان دفاع از حقوق بشر و مردم فلسطين را كه متشكل از كودك يك ساله تا پيرمرد هشتاد ساله و همگي غيرمسلح بودند، انسان‌هايي تروريست قلمداد كرد كه به ادعاي وي قصد كشتن نظاميان اسرائيلي را داشتند.
 
منبع: خبرگزاری فارس