Gerdab.IR | گرداب

ديدار علني يك فتنه‌گر با مقامات صهیونیستی + فيلم

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

نزديك به دو سال از فتنه 88 گذشته و در اين مدت، اسناد جديدي از همكاري پشت پرده لابي صهيونيستي با عناصر جريان برانداز نظام، به دست آمده است.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، يك گروه از افراد به ظاهر دانشجوي مخالف ايراني روز شنبه با "تزيپي ليوني"، وزير امور خارجه سابق و رهبر حزب مخالف ميانه روي رژیم صهیونیستی ديدار كردند.

رياست هيئت "كنفدراسيون دانشجويان ايراني" را "امير عباس فخرآور" برعهده داشت.

خبر ديدار اميرعباس فخرآور با تزيپي ليوني در حالي منتشر مي شود كه حدود يك سال پيش و پس از حصر خانگي موسوي و كروبي به عنوان سران فتنه 88، احتمال بيرون آمدن هدايت گران خارجي اين فتنه روز به روز پررنگ تر مي شد.

در اين مدت، اسناد جديدي از همكاري پشت پرده لابي صهيونيستي با عناصر جريان برانداز نظام، به دست آمده كه جديدترين نمونه اين همكاري ها ديدار فخرآور با ليوني است.

در اين ديدار نشان رهبر افتخاري جنبش سبز به ليوني اعطا شده است.

ديدار علني يك عنصر فتنه گر با يك مقام ارشد صهیونیستی به خوبي نمايانگر اقدامات مداخله جويانه لابي صهيونيستي دركشور و دليل روشن سردادن شعارهايي از قبيل" نه غزه نه لبنان" و خط زدن مرگ بر اسرائيل خواهد بود.

فخرآور در اين ديدار از حضور در سرزمین‌های اشغالی ابراز خوشحالي كرده و تنها دموکراسی موجود در منطقه را از آن اسرائیل دانسته است.

فخرآور همچنين همكار شبكه VOA بوده و با برخی سناتورهای جمهوریخواه آمریکا که از عوامل خط دهنده به ضد انقلاب نيز هستند روابط دوستانه اي دارد.

اميرعباس فخرآور معروف به" سياوش" سرکرده گروهک "کنفدراسیون دانشجویان ایرانی" از عناصر ضد انقلاب فراری مقیم خارج از کشور است که در سالهای گذشته ارتباطات مختلفي با ضد انقلاب‌ خارج از كشور و برخی سران کشورهای ضد ایرانی داشته است.