Gerdab.IR | گرداب

كنگره مسلمانان آمريكا:

ماهيت جنايتكارانه صهيونيست‌ها در كشتار كاروان آزادي آشكارتر شد

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۹

كنگره مسلمانان آمريكا در بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن جنايات صهيونيست‌ها، كشتار بشردوستان كاروان آزادي را عاملي براي آشكارتر شدن ماهيت جنايتكارانه رژيم صهيونيستي اعلام كرد.

به گزارش گرداب، كنگره مسلمانان آمريكا در بيانيه اي كه نسخه اي از آن به رسانه های خبري ارسال شده، با اعلام جنايت صهيونيست ها به عنوان جنايت عليه بشريت و آزادي آورده است: ما بشدت اقدام صهيونيست ها در اعمال زور و كشتار وحشيانه و خلاف قانون نزديك به 30 بشردوست و زخمي كردن تعدادي ديگر را در آب هاي بين المللي محكوم مي كنيم.

اين سازمان خيريه اسلامي در ايالات متحده، كشتن غيرنظاميان بي گناه را فاقد هر گونه توجيهي عنوان كرده و آورده است: اقدام اخير صهيونيست ها، فقط پرونده جنايات آنها را سنگين تر كرده و جنايتكار بودن آنها را آشكارتر نموده است.

كنگره مسلمانان آمريكا از تمامي جوامع و نهادهاي بين المللي خواست تا رژيم صهيونيستي را محكوم كرده و مثل يونان، رزمايش مشترك نظامي با اين رژيم را تحريم كنند.

اين در حالي است كه واكنش ها به جنايت صهيونيست ها عليه كاروان بشر دوستانه آزادي و همچنين خشم جهاني عليه كشتار بشردوستان توسط نظاميان صهيونيست ادامه دارد.

درگيري نظاميان صهيونيست با دوستداران حقوق بشر عازم غزه در يكي از قايق ‌هاي اعزامي به اين منطقه، به شهادت و زخمي شدن قريب صد بشر دوست انجاميد.

خاطرنشان مي شود، بعد از تجاوز رژيم صهيونيستي به منطقه غزه در جنگ 22 روزه و تداوم محاصره، جان هزاران زن و كودك فلسطيني به خاطر كمبود مواد غذايي و دارويي در خطر است و مردم جهان با ارسال كمك هاي بشردوستانه قصد دارند كه مانع از رخ دادن يك فاجعه انساني در باريكه غزه شوند؛ موضوعي كه در حال تبديل شدن به يك بحران براي رژيم اشغالگر قدس است.

منبع: شبکه خبر دانشجو