Gerdab.IR | گرداب

پس از حمله رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی؛

اعطای مدال شجاعت به یک نظامی وحشی!

تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۸۹

رژیم صهیونیستی قصد دارد به يک نظامي خود که به کشتن شش تن از حاميان خارجي صلح در جريان حمله ارتش این رژیم به ناوگان دريايي آزادي غزه اعتراف کرده است، "مدال شجاعت" اعطا کند.

به گزارش گرداب، اين نظامي اسرائیلی اعتراف کرده است که با بيرحمي تمام به تنهايي شش تن از حاميان خارجي صلح را در جريان حمله ارتش صهيونيستي به کشتی کاروان کمک رساني به منطقه محاصره شده غزه به شهادت رسانده است.

فعالان صلح انگليسي و آمريکايي که در کشتي مذکور حضور داشتند، اظهار داشته اند که قايق هاي اسرائیلی موجود در اطراف کشتي "مرمرة الزرقاء" و نيز هليکوپتر در حال پرواز بر فراز آن اقدام به تيراندازي به سوي حاميان خارجي صلح کردند.

مسئولان در ترکیه جزییات مربوط به کالبد شکافی نه نفر از فعالان صلحی را که توسط اسراییل کشته شده بودند ارائه داده است. در مجموع ۳۰ گلوله از بدن این نه نفر بیرون آورده شده است.

نتایج این کالبد شکافی حاکی از آن است که یکی از فعالان صلح کشته شده ۴ مرتبه از ناحیه سر مورد شلیک گلوله قرار گرفته است.

جاناتان هد، خبرنگار بی بی سی در استانبول می گوید بعضی از جزییات ارائه شده در کالبدشکافی توسط ترکیه با ادعای اسراییلی ها در مورد استفاده حداقلی کماندوهای ارتش این کشور از زور همخوانی ندارد.

اسراییل از سال ۲۰۰۷ و همزمان با به قدرت رسیدن حماس در نوار غزه این منطقه را به محاصره درآورده است و حتی از ورود کالاهای اساسی و ضروری به غزه جلوگیری می کند.
 
منبع: جهان نیوز