Gerdab.IR | گرداب

بیت العدل اسرائیل:

به صورت علنی به ترویج فرقه بهائیت بپردازید!

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۱

مبلغان با پخش بیانیه و کتب ضاله که معرف آئین بهائی است، سعی در عضوگیری گسترده در تهران و برخی شهرهای بزرگ کشور به ویژه از میان نوجوانان و جوانان دارند.

به گزارش گرداب به نقل از صراط، یکی از مدیران شبکه های فارسی زبان ماهواره ای که مدتی است با هدف ترویج بهائیت در میان ایرانیان راه‌اندازی شده است به رابطین خود در ایران دستور داد تا به صورت علنی در میان نوجوانان و جوانان شیعه به ترویج آئین فرقه ضاله بهائیت بپردازند.

در دستور کار جدید رابطین بهائی در ایران تاکید شده است مبلغان با پخش اعلامیه و کتب ضاله که معرف آئین بهائی است، سعی در عضوگیری گسترده در تهران و برخی شهرهای بزرگ کشور به ویژه از میان نوجوانان و جوانان داشته باشند.

این پروژه در راستای دستور اخیر "بیت العدل اسرائیل" به رهبران بهائیان در جهان صورت می گیرد که هدف آن عضوگیری از میان نوجوانان و جوانان برای کادرسازی بنیادی در فرقه بهائیت است.

تعداد شبکه های فارسی زبان وابسته به فرقه ضاله بهائیت در ماهواره و فضای مجازی روز به روز در حال افزایش است و به نظر می رسد با توجه به اختصاص هزینه های هنگفت کنگره آمریکا و رژیم صهیونیستی به این شبکه ها دور تازه ای از عملیات روانی علیه جوانان شیعه ایرانی در حال شکل‌گیری است.

مدتی پیش عوامل بهائیت با نفوذ به بدنه یک موسسه خیریه که در زمینه بیمارهای خاص فعالیت داشت، دست به تبلیغ این فرقه ضاله می‌زدند که با هوشیاری مقامات امنیتی این توطئه خنثی شده است.

با توجه به قوانین جمهوری اسلامی، ایران داشتن یک عقیده و مرام آزاد را خلاف نمی داند، ولی اعلان و ابراز آن به منظور تحریف افکار دیگران، جریان‌سازی و یا تبلیغ و تظاهر به قصد اغواگرای و تشویش اذهان دیگران و عناوین مشابه مجاز نمی داند و انتظار می رود هرچه سریع‌تر نسبت به جلوگیری از فعالیت های آشکار مبلغان بهائی در ایران جلوگیری شود.